fcb.portal.reset.password

Campanya ‘Vine al Mini, vine a veure el Barça’

Per segon any consecutiu, el FC Barcelona ha engegat una acció de comunicació per promocionar els partits del Barça B al Miniestadi. En aquest cas, l'exjugador i exentrenador del Barça Carles Rexach és el protagonista de la campanya gràfica per promocionar l'assistència de socis i aficionats als partits de l'equip filial. El missatge és clar i directe: 'Vine al Mini, vine a veure el Barça'. D'aquesta manera, es vol crear un vincle emocional entre el filial i el primer equip, especialment ara que molts dels jugadors del Barça han passat abans per les categories inferiors.

La campanya es posa en marxa aquesta setmana, ara que l'equip d'Eusebio Sacristán disputarà dos partits consecutius a casa, contra el Xerez, aquest diumenge (19.45h), i contra l'Osca, dissabte que ve, dia 28 (18 hores).

La campanya inclou espots televisius, falques radiofòniques, anuncis en premsa escrita i presència a les xarxes socials, amb la participació de Carles Rexach. L'exentrenador, que en la seva etapa com a jugador va militar també al filial, aleshores CF Condal, fa servir arguments futbolístics per convèncer els aficionats per anar a veure el Barça B: "El futur d'aquest gran equip que entrena Guardiola està ara al Miniestadi". "Els socis podran gaudir d'un futbol de gran nivell i de jugadors que aviat veurem al Camp Nou, n'estic segur", assegura Rexach.

La invitació que fa Charly Rexach a l'afició, rodejat de públic des de la mateixa graderia del Mini, és tota una garantia que el que veuran els aficionats a sobre de la gespa serà un espectacle de gran qualitat amb un segell de futbol cent per cent Barça. L'objectiu és aconseguir un ambient més càlid a les graderies i millorar l'assistència al Miniestadi, que actualment aplega una mitjana de 3.500 espectadors per partit.

Entrada gratuïta per als socis

Cal recordar que l'accés al Miniestadi és gratuït per als socis del FC Barcelona, que, a més, poden comprar tres entrades al preu de 5 euros. Els nens menors de 7 anys també tenen entrada gratuïta i fins als 12 anys poden accedir al Miniestadi de franc amb l'entrada d'un adult. Pel que fa a la resta de públic en general, poden comprar entrades des dels 8 euros (partits de categoria B) fins als 15 (categoria A).

Per difondre aquesta campanya, el FC Barcelona compta també amb la presència destacada que té a les xarxes socials. En poc més d'un any, prop de 55.000 persones segueixen el Barça B a Facebook  (www.facebook.com/FCBarcelonaB) i més de 40.000 ho fan a través de Twitter (www.twitter.com/FCBmasia).

L'opinió de Rexach

"S'està demostrant que el primer equip i, sobretot el Pep, compta amb ells i s'està demostrant que són jugadors de primer nivell. Jo invitaria la gent que no els descobrissin quan arriben al primer equip. M'agradaria que, quan poguessin, anessin a veure aquest equip al Mini, perquè futbolísticament també fan meravelles".

Tornar a dalt