El FC Barcelona aposta per l’empoderament de les futures generacions en el Dia Internacional de les Dones

Amb el lema ‘La igualtat és als nostres colors. Empoderant futures generacions’ el Club presenta una campanya amb una samarreta com a símbol dissenyada per María Escoté, que busca connectar amb la generació més jove en la conscienciació per la igualtat.

En el seu ferm compromís per la diversitat, la igualtat i la inclusió, i amb motiu del Dia Internacional de les Dones aquest 8 de març, el FC Barcelona ha volgut fer un pas endavant amb diferents accions per la igualtat i la importància de donar visibilitat a les dones en la societat i en el món de l’esport.

‘La igualtat és als nostres colors’ és el lema que va arribar ara fa un any per quedar-s’hi, fruit de la barreja entre els colors originals del Club blau i grana, i materialitzat en el color ‘Lila Barça’. Un color que ja forma part de l’ADN culer com a símbol de la igualtat i que continua sent la inspiració de la campanya del Dia Internacional de les Dones, enguany dirigida especialment a les futures generacions; amb un lema que evoluciona a ‘La igualtat és als nostres colors. Empoderant futures generacions’.

 

La igualtat és als nostres colors. L'origen

Sota el lema ‘La igualtat és als nostres colors’, el 4 de març de 2023, el Club presentava un videomanifest mostrant l’origen d’un nou color oficial enregistrat per Pantone, i que neixia de la unió dels seus colors originals blau i grana.

Aquesta acció va comptar amb un seguit d’iniciatives externes i internes impulsades pel FC Barcelona, amb l’objectiu d’impactar a tots els nivells en el camí cap a la igualtat en la societat i el món.

Força Barça
Força Barça
Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut