fcb.portal.reset.password

El 'Club 21' de Nova York ha vestit els seus jockeys del Barça | ROBERTO PLACIDO

L’acte d’inauguració de l’oficina del FC Barcelona a Nova York, que se celebrarà aquesta nit hora catalana, està acompanyat de diversos esdeveniments institucionals, socials i solidaris. Paral·lelament al Festival FutbolNet que ha tingut lloc al barri del Bronx, una representació del Club, encapçalada pel vicepresident Manel Arroyo, ha participat en un dinar privat amb una cinquantena de representants de grans companyies nord-americanes al 21 Club, un dels restaurants icònics de Manhattan, que és també un dels escenaris predilectes del món corporatiu de la ciutat.

El 21 Club és conegut mundialment perquè a les escales d’entrada hi ha representades les imatges, amb petites figures, dels millors joqueis de la història de l’hípica americana, que han lluït les samarretes blaugrana amb motiu d’aquesta trobada amb representants de companyies com Morgan Stanley, Black Rock, CAA, Van Wagner, KPMG, Telefónica, Abertis, beIN Sports, Price Waterhouse and CoopersJohnson & Johnson, RCA Records i Clyde & Co, entre d’altres.

Aquesta posada en escena ha tingut un gran impacte entre els financers, que s'han repartit per les taules Messi, Neymar, Suárez, Piqué, Iniesta i Busquets, amb una sala presidida per un gran rètol amb la inscripció Barça Loves NY. Era la primera vegada a la història del local que el joqueis del 21 Club canviaven la seva imatge hípica per convertir-se per unes hores en futbolistes del Barça. La imatge també ha causat una gran curiositat entre els vianants i conductors que passaven per davant del mític restaurant, i molts s’han aturat per fer-se fotografies i selfies amb els joqueis blaugrana.

El vicepresident de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació, Manel Arroyo, ha estat acompanyat pel director comercial del Club, Francesco Calvo, i el director de l’oficina de Nova York, Arno Trabesinger. Arroyo ha posat èmfasi en el fet que el Barça vol “consolidar el seu lideratge al món del futbol per tal de continuar amb els èxits esportius, una forta economia, un projecte sostenible i una contínua acció social d’ajuda als nens del món”. Davant una audiència molt receptiva, el vicepresident ha destacat que el FC Barcelona és als EUA per “aprendre” i ha assenyalat que “el millor de la indústria de l’esport està en aquest país i això justifica, entre altres coses, la presència del Barça a Amèrica”. El vicepresident va explicar el desig del Barça d’ajudar a la promoció del futbol i els seus valors entre el joves americans.

La presentació de Francesco Calvo i Arno Trabesinger ha girat a l’entorn de què és el Barça i quins són els objectius econòmics i socials del Club als EUA, la importància de l’Espai Barça, la situació financera del Club i el repte d’assolir els mil milions d’ingressos en els propers cinc anys.

Trabesinger, per la seva part, ha destacat que el Barça arriba als EUA en un moment estratègic. “Arribem a Nova York en un moment de gran expansió del futbol a Amèrica i un gran moment comercial a l’entorn del món del futbol”. El director de l’oficina de Nova York ha explicat la importància que té per al Club l’expansió a Amèrica dels programes socials de la Fundació i l’obertura de noves escoles de futbol que ensenyin als joves l’estil Barça i propaguin els valors amb els quals el Club s’identifica. La promoció del futbol femení, l’interès a fer créixer aquesta secció professional i els plans d’expandir el Barça amb noves oficines al món, va tancar la seva presentació.

Tornar a dalt