fcb.portal.reset.password

El FC Barcelona va arribar aquest dilluns als 50 milions de seguidors a Instagram. D’aquesta manera, el Barça es converteix en la primera entitat esportiva al món que s’enlaira per sobre d’aquesta xifra a Instagram.

A l’abril passat el FC Barcelona també va superar els 100 milions de fans a Facebook. Amb aquestes dues fites, el Barça es manté com a referent digital a nivell global i es posiciona com el club esportiu més admirat, estimat i global, tal com recull el Pla Estratègic 2015-2021.

Dades estratosfèriques

Des de l’obertura del perfil Instagram.com/FCBarcelona al gener del 2013, el compte ha sumat unes xifres estratosfèriques: 11,9 milions de comentaris i 2,7 bilions de ‘M’agrada’ entre totes les fotos i vídeos publicats.

La comunitat culer a Instagram és la més gran de la xarxa de seguidors esportius, per davant d’altres clubs com el Reial Madrid (49,1M) i el Manchester United (17,6M), i molt per sobre de lligues tan globals com l’NBA (23M), la Premier League (11,7M) o l’NFL (9,3M).

Aquestes excel·lents dades consoliden l’aposta per aquest canal en què el Barça, a més, té els canals que donen visibilitats a les seccions (@FCBBasket, @FCBHandbol, @FCBfutlsal, @FCBhoquei) i a la resta de disciplines blaugrana (@FCBMasia, @FCBFemeni).

Més enllà d’Instagram

El lideratge digital del FC Barcelona s’estén més enllà d’Instagram i encapçala la llista mundial de clubs esportius amb més seguidors a la resta de principals xarxes socials. A Twitter, entre tots els comptes oficials del Club, ja s’han superat els 42 milions de seguidors, i a YouTube són a punt d’arribar als 3 milions de subscriptors. A més, tots els perfils de Facebook blaugrana sumen gairebé els 133 milions de fans.

Entre tots els canals socials, el FC Barcelona lidera totes les classificacions relacionades amb internet i les xarxes socials, amb 286 milions de fans arreu del planeta.

Tornar a dalt