Èxit de l’experiència VIP al Clàssic

Èxit de l’experiència VIP al Clàssic

Gran resposta a aquesta nova activitat prèvia al Barça-Madrid destinada als clients VIP

En el Clàssic es va poder viure un autèntic espectacle, però no tan sols a la gespa del Camp Nou, amb el hat-trick de Suárez i els gols de Coutinho i Luis Suárez. Fora del terreny de joc, els clients VIP van poder passar unes hores prèvies inoblidables que van ser tot un èxit. Molts espais de les instal·lacions blaugrana es van transformar per tal de permetre a tots els clients que van escollir aquest servei gaudir d’un ambient màgic.

La demanda VIP va ser tal que es van obrir tres sales VIP extra per atendre-la. La Pista de Gel, el Museu i l’Auditori es van transformar totalment per acollir les 1.700 entrades vinculades a aquests tres espais. Alhora, 180 persones addicionals van encarregar-se d’atendre les necessitats dels clients perquè la prèvia del Clàssic estigués a l’altura del que va acabar sent una nit històrica per al FC Barcelona.  

La Pista de Gel, transformada

La Pista de Gel es va transformar completament, i es va convertir en un espai on els clients es van poder sentir com un jugador i van viure l’experiència de formar part de la plantilla d’Ernesto Valverde. Al centre del camp es va muntar una gran barra central entorn de la qual es va dissenyar tot l’espai.

Altres elements que destaquen de l’experiència que van poder viure els clients VIP són les línies del terreny de joc, dibuixades sobre una moqueta verda, així com un ‘photocall’ amb una rèplica exacta del vestuari, dos ‘photocall’ de les banquetes i un ‘photocall’ de la zona mixta. La diversió durant el Clàssic la va posar un futbolí gegant i un pilar de KONAMI on els clients VIP podien fer més amena l’espera jugant a la PlayStation.

El punt àlgid a la Pista de Gel va arribar quan la cançó ‘Viva la Vida’, de Coldplay, va començar a sonar a les 15.40 hores, l’hora en què el confeti va esclatar per completar una prèvia única. El Museu i l’Auditori van seguir el mateix fil conductor, i van fer gaudir tots els presents durant els instants previs a un partit que recordaran sempre.

La dinamització de les sales, a càrrec d’actors infiltrats vestits d’àrbitres, entrenadors i reporters, va fer que els clients se sentissin encara més dins del terreny de joc, mentre una pantalla gegant indicava el temps que faltava per a l’inici de l’enfrontament. L’experiència la van completar els germans Iglesias, amb un càtering de renom per arrodonir el 5 a 1 davant el Madrid en la que va ser una jornada única per a tots els presents.

Força Barça
Força Barça
Tanca l'article