Un Mundial amb 16 jugadors del FC Barcelona
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Mundial és a tocar. La competició més important pel que fa a seleccions comença en 10 dies i ja se saben tots els jugadors del conjunt de Flick que aniran convocats a la cita.
Vuit seleccions diferents
El Barça compta amb una gran plantilla i la Copa del Món n’és una bona prova. Fins a un total de 16 culers competiran amb el seu país per a aconseguir el tan anhelat trofeu. La selecció amb més jugadors blaugranes és Espanya, que disposarà de Lamine Yamal, Eric Garcia, Pedri, Gavi, Cubarsí, Olmo, Ferran i Joan Garcia.
A banda dels jugadors espanyols, hi ha molts futbolistes repartits en altres seleccions. Brasil s’emporta Raphinha, França a Kounde i Països Baixos a Frenkie de Jong. A més, Anglaterra comptarà amb Anthony Gordon i Rashford, Uruguai amb Araujo, Portugal amb Cancelo i, finalment, Egipte amb Hamza Abdelkarim.
A prop del rècord del 2022
Els 16 mundialistes blaugranes d’aquest 2026 freguen el rècord del 2022, quan un total de 17 jugadors del FC Barcelona van participar a Qatar. Van ser Eric García, Jordi Alba, Sergio Busquets, Pedri, Gavi, Ferran Torres, Ansu Fati, Alejandro Balde (Espanya), Araujo (Uruguai), Ter Stegen (Alemanya), Lewandowski (Polònia), Raphinha (Brasil), Dembelé, Koundé (França), De Jong, Memphis (Holanda) i Christensen (Dinamarca).
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç