El Juvenil A del Barça s’ha proclamat campió del grup 3 de la Divisió d’Honor després de la victòria d’aquest diumenge a la Ciutat Esportiva Joan Gamper davant la UD Montecarlo (9-0). A només un punt del segon classificat, l’Espanyol, el conjunt dirigit per Pol Planas i Joan Pons ha certificat el títol en la darrera jornada del campionat.

El partit ha acabat amb àmplia golejada blaugrana, amb gols de Nil Vicens i Hamza Abdelkarim, que ha fet un hat-trick, en la primera part, i Ebrima Tunkara i Gistau, també amb tres gols, en la segona. L'equip ha pogut celebrar així el títol de Lliga davant una afició culer que no s'ha volgut perdre la festa tot i la pluja.

El juvenil blaugrana revalida així el títol aconseguit la temporada passada i suma el primer trofeu del curs. És el 17è campionat de Divisió d’Honor que suma el Barça amb l’actual format de competició (des del 1995). A més, aquest èxit li dona accés a la Copa de Campions, que reuneix els campions dels set grups i el millor segon classificat. El rival del Barça en els quarts de final serà el CD Tenerife, en una eliminatòria a doble partit amb l’anada a territori canari el 9 o 10 de maig i la tornada a Barcelona el dimecres 13.

Després d’arribar a la final de la Copa del Rei Juvenil i de quedar eliminats als setzens de final de la UEFA Youth League, aquest títol premia la regularitat i el treball sostingut de l’equip al llarg de la temporada. El Barça ha tancat el campionat amb un balanç de 22 victòries, set empats i una sola derrota, amb 77 gols a favor i 21 en contra.

 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca