El FC Barcelona informa que el sisè partit corresponent a la fase de Lliga de la Champions League, del dimarts 9 de desembre, a les 21.00 hores, davant l’Eintracht Frankfurt, es disputarà a l’Spotify Camp Nou.

Aquesta decisió arriba després d’obtenir la llicència de primera ocupació de la Fase 1B, que permet ampliar l’aforament i que inclou tota la zona de Lateral, sumant-se a la llicència ja concedida de la Fase 1A —que comprèn Tribuna i Gol Sud—, i es fa efectiva després que la UEFA hagi acceptat la petició en considerar que es compleixen tots els requisits necessaris.

En els pròxims dies, el Club informarà sobre la sortida a la venda d’entrades per al partit. Recordem que, per a tots els socis i sòcies que hagin adquirit el Passi Temporada 2025/26, aquest partit ja està inclòs. Tal com s’ha comunicat anteriorment, el Club va impulsar el passat mes d’octubre un únic Passi, vigent fins a final de temporada, que ha permès l’accés a l’Spotify Camp Nou, i que dona dret a assistir a tots els partits oficials del primer equip masculí disputats a l’Spotify Camp Nou a partir de la jornada 13 de Lliga (22 de novembre de 2025), incloent-hi els de Lliga EA Sports, Copa del Rei i UEFA Champions League.

El FC Barcelona celebra poder tornar a competir al seu estadi i continuar avançant en el projecte de transformació integral del nou Spotify Camp Nou.

 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca