Tornen les internacionals
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Barça ja prepara el partit davant la R. Societat del proper diumenge (16.00 hores, DAZN) amb la incorporació de les jugadores internacionals que han disputat partits amb les seves seleccions. Així, les catorze jugadores que van ser seleccionades amb les seves federacions han tornat a la Ciutat Esportiva Joan Gamper.
Nova final per a la selecció espanyola
Fins a onze jugadores blaugranes van participar amb la selecció espanyola a les semifinals de la Nations League davant Suècia. Al partit d’anada a Màlaga les jugadores de Sonia Bermúdez van guanyar 4 a 0 a l’estadi de la Rosaleda de Màlaga on van marcar dos gols Alexia i altres dos Pina i a la tornada també es van imposar a les escandinaves per 0-1 a l’estadi Gamla Ullevi on Alexia va a tornar a marcar.
L’altra noticia destacada va ser el debut de Clara Serrajordi amb la selecció absoluta amb només 17 anys i que va poder disputar 29 minuts al partit de tornada a Suècia. La resta d’internacionals espanyoles com Cata Coll, María León, Aitana, Paredes, Aleixandri, Ona Batlle, Vicky i Paralluelo van tenir un paper destacat també per aconseguir la classificació per a la final davant Alemanya que es diputarà durant el mes de desembre.
L’altra cara de la moneda va ser la lesió de Paralluelo durant el primer partit a Màlaga. L’internacional blaugrana es va fer una ruptura parcial del lligament lateral intern del genoll esquerre i el temps previst de recuperació serà d’entre 8 i 10 setmanes.
Kika, Brugts i Sydney també participen amb les seves seleccions
Esmee Brugts va disputar els dos partits internacionals amistosos amb Holanda on va participar 60 minuts en cadascú. Les holandeses van empatar contra Polònia (0-0) i van vèncer al Canadà (1-0).
Per la seva banda, Kika va viatjar amb la selecció de Portugal als Estats Units per disputar dos partits amistosos davant el combinat americà amb victòria al primer duel al Subaru Park de Chester (Pensilvània) per 1 a 2 i derrota per 3 a 1 al Pratt & Whitney Stadium at Rentschler Field de East Hartford (Connecticut).
Per últim, la Suïssa de Sydney va guanyar els seus dos partits amistosos davant Canadà (1-0) i Escòcia (3-4) respectivament.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç