Divendres 3 d’octubre va tenir lloc el sopar de celebració del 50è aniversari de la Penya Barcelonista Josep Raich, de Molins de Rei, amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta. També hi van assistir el directiu responsable de l’Àrea Social, Josep Ignasi Macià, el membre del Gabinet de la Presidència, Enric Masip, i el president de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona, Juan Manuel Asensi.

Durant la tarda, el Museu del Renaixement de Molins de Rei va ser escenari de la 8a Trobada de Penyes del Baix Llobregat. Allà va tenir lloc un col·loqui sota el títol Barça: passat i present, moderat pel periodista Joan Poquí, amb la periodista Laia Coll, el publicista Lluís Carrasco i Pere Raich, fill de Josep Raich. Després de l’actuació de la coral Les veus del dilluns, van cloure la trobada els parlaments de Joan Laporta, president del FC Barcelona, i Xavier Paz, alcalde de Molins de Rei. Tot seguit, l’expedició blaugrana es va dirigir al restaurant Samaranch per celebrar els 50 anys de la PB Josep Raich.

El president de la PB Josep Raich, Joan Arús, va fer el discurs de benvinguda. També van parlar el delegat del Consell Consultiu de Penyes del FC Barcelona pel Baix Llobregat, Jordi Murillo; el president de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona, Juan Manuel Asensi, i l’alcalde de Molins de Rei, Xavier Paz. Va tancar els parlaments el president del FC Barcelona, Joan Laporta. Abans de l’àpat hi va haver lliurament d’obsequis. Al sopar hi van assistir prop d’un centenar de persones i, com és habitual, hi va haver tallada del pastís commemoratiu i fotografia de família.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca