El FC Barcelona s’alia amb Rappi, l’empresa líder d’enviaments a domicili a Llatinoamèrica

El FC Barcelona s’alia amb Rappi, l’empresa líder d’enviaments a domicili a Llatinoamèrica

Aquesta companyia passa ser, en exclusiva, el nou ‘Official Delivery Partner’ del FC Barcelona amb drets d’associació als primers equips de futbol masculí i femení a diversos països de l'Amèrica Llatina

El FC Barcelona amplia la seva comunitat de patrocinadors oficials fent un moviment endavant estratègic en territori llatinoamericà. El Club s’alia amb una de les empreses amb més projecció d’aquesta zona del planeta, Rappi, companyia líder en tecnologia i lliurament de productes a domicili a Llatinoamèrica.

Aquest nou acord s'estendrà fins al juny del 2026 i atorga a la companyia la categoria d’Official Partner del FC Barcelona al territori de Llatinoamèrica i, en exclusiva, la d’Official Delivery Partner del FC Barcelona per als primers equips masculí i femení de futbol en els següents països: Mèxic, Colòmbia, Perú, Argentina, Xile, Costa Rica, el Brasil, l’Uruguai i l’Equador.

Rappi atén les necessitats diàries dels consumidors oferint des de menjar de restaurants, a queviures, fins a productes de comerç electrònic. A més, compta a l'Amèrica Llatina amb botigues pròpies, anomenades Turbo, que ofereixen productes a domicili en 10 minuts o menys. La companyia es va fundar fa 8 anys però ràpidament s'ha convertit en una de les empreses tecnològiques líders de la regió amb presència a 9 països i més de 350 ciutats.

Aquest acord oferirà experiències innovadores i úniques a l’afició culer amb l’objectiu de construir una connexió emocional autèntica i de llarga  durada amb el públic llatinoamericà, que viu el futbol amb una passió molt característica. Els aficionats i aficionades del FC Barcelona d’aquest territori gaudiran de productes oficials i de sorpreses exclusives durant els partits del Club, lliurats pels missatgers de Rappi, directament a casa seva.

Per la seva banda, Rappi tindrà també visibilitat a diversos actius del Club com a la pantalla LED del perímetre del terreny de joc i disposarà d’accés a espais d’hospitality de l’Estadi Olímpic i de l’Spotify Camp Nou, a més d’altres accions d’activació de marca com drets d’associació amb el Barça Legends.

Aquest acord de patrocini contribueix activament al creixement i a l’expansió del FC Barcelona a l’Amèrica Llatina, un territori amb una gran projecció de futur en l’àmbit comercial per al Club, i consolida la marca Barça com a referent de valor en l’àmbit dels patrocinis esportius per a empreses de sectors molt diversos.

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona:

"El Barça té un gran nombre de seguidors a l’Amèrica Llatina, especialment a Mèxic, Colòmbia, Perú, el Brasil, l’Argentina i Xile. Un fet que constatem amb les dades de la nostra audiència a la televisió i a les xarxes socials i que posiciona l’Amèrica Llatina com una de les regions del món amb més seguidors del Club. Amb aquesta aliança amb Rappi, potenciarem aquesta posició de privilegi en aquesta zona i ajudarem a millorar la seva experiència connectant amb l’afició a través d’accions imaginatives i disruptives que tinguin com a motor les emocions i l’empatia”.

Declaracions de Astrid Mirkin, directora de màrqueting de mercats hispans i cap de marca/patrocini de Rappi:

“Com el futbol, Rappi connecta persones i comunitats de tota la regió. És per això que, amb aquesta associació, volem apropar els aficionats al FC Barcelona, i busquem aportar una experiència millorada mitjançant activacions exclusives per als nostres usuaris durant les properes tres temporades. Amb Rappi convertint-se en el soci exclusiu de delivery del FC Barcelona a l’Amèrica Llatina, millorarem significativament les experiències tant del client Rappi com de l'aficionat del FC Barcelona, en un moment clau de consum. Aquesta associació amb el FC Barcelona permetrà als clients rebre ofertes especials addicionals durant els partits i fer comandes addicionals als nostres comerciants i missatgers".

Declaracions de Kartik Gandhi, director de màrqueting de Rappi:

"Al llarg de la meva carrera, he treballat amb moltes lligues i equips. Hi ha poques marques que siguin tan fortes com el FC Barcelona tant a nivell mundial com a Llatinoamèrica. D'altra banda, Rappi és una de les marques més reconegudes i universals d'Amèrica Llatina. Estem molt emocionats de desenvolupar una associació que combini la força d'ambdues marques i respongui a les necessitats del client final i del fan. Aquesta associació és especial, perquè tant Rappi com el FC Barcelona comparteixen la mateixa cultura de l'èxit mitjançant el treball en equip i creuen fermament en la missió més àmplia de millorar el món més enllà del seu negoci".

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut