Comunicats mèdics d'Araujo i Frenkie de Jong
Ofert per

Comunicats mèdics d'Araujo i Frenkie de Jong

El central uruguaià i el migcampista holandès van haver de ser substituïts en el duel contra el Linares

El jugador del primer equip Ronald Araujo té una fractura al segon i tercer metacarpià de la mà dreta. El jugador serà intervingut quirúrgicament demà divendres a càrrec del doctor Xavier Mir sota la supervisió dels serveis mèdics del Club. Es facilitarà un nou comunicat un cop finalitzada aquesta intervenció.

El jugador del primer equip Frenkie De Jong té una elongació al soli de la cama esquerra. És baixa i l’evolució en marcarà la disponibilitat.

Lesions contra el Linares

El central uruguaià va ser titular i va disputar 45 minuts davant el Linares, disputant la primera part completa, però va ser substituït al descans per Gerard Piqué. Aquest curs acumula 20 partits i dos gols aquesta temporada.

Quant al migcampista holandès, va entrar a l'inici de la segona part en el lloc de Riqui Puig, però va haver de ser substituït per Álvaro Sanz als 74 minuts de joc, jugant un total de 29 minuts. Aquest curs acumula 22 partits disputats, amb un gol i dues assistències.