El Barça llança la seva primera xarxa social en rus

El Barça llança la seva primera xarxa social en rus

El FC Barcelona i Viber, canal de comunicació oficial del Club, presenten una comunitat dirigida als fans de parla russa que ofereix accés a continguts informatius i d'entreteniment

El FC Barcelona fa un nou pas per acostar-se als seus fans de tot el món a través de les xarxes socials i ara té l’oportunitat de dirigir-se directament als seus aficionats de parla russa en el seu propi idioma. Ho fa de la mà de Viber, l’aplicació de missatgeria que és canal oficial del Club i amb el qual ha creat una comunitat digital en què els aficionats tindran accés a continguts i experiències exclusives.

Aquest nou canal, que serà la primera xarxa social del Barça en rus, s'ha presentat amb una trobada virtual en format digital en què els jugadors del primer equip Antoine Griezmann, Frenkie de Jong, Miralem Pjanic, Sergiño Dest i Clément Lenglet, han saludat als seguidors en rus i han posat a prova el seu coneixement sobre el país afrontant un test en què havien de respondre ‘cert’ o ‘fals’ a les diferents preguntes plantejades.  

Així mateix, en l’esdeveniment participen diferents bloggers russos, fans i representants del món de l’esport, per debatre i conversar en directe sobre diferents aspectes del futbol i del Barça.

A través de la comunitat, els fans podran conèixer les novetats i seguir les diferents informacions vinculades al FC Barcelona en rus i accedir a diferents beneficis i concursos, com per exemple el format ‘Vote and Win’, on es demanarà fans que prediguin al millor jugador del partit i els guanyadors podran rebre una samarreta signada com a premi. Així mateix, també s’han creat una sèrie de stickers especials per als membres de la comunitat, basats en les imatges dels jugadors. També està previst que pròximament una altra de les activitats que se celebrin dins la comunitat sigui  ‘A day with a Legend’, en què els aficionats podran passar un dia de manera virtual amb una llegenda blaugrana.

Viber és l’app de missatgeria instantània de Rakuten,  Main Global Partner i Partner Global d’Innovació i Entreteniment del Club. Actualment, el FC Barcelona ja compta amb les comunitats a Viber en anglès i en àrab, així com un chatbot en 15 idiomes, amb una audiència global de vora 7 milions de fans

Amb la incorporació del rus, el Barça ja utilitzarà onze idiomes a les xarxes socials per comunicar-se amb els seus fans de tot el món i oferir-los continguts personalitzats i més adients als seus gustos i interessos. El Barça té perfils en català, castellà, anglès, francès, japonès, xinès, àrab, turc, indonesi, portuguès i ara hi afegeix el rus.

EL FC Barcelona i Viber van iniciar la seva col·laboració la temporada 2017/18, quan l’app es va convertir en el canal oficial de comunicació del Club. En aquest marc, i per connectar amb els seus fans, el Barça i Viber han treballat de forma conjunta per oferir noves activitats i iniciatives aquesta temporada, entre les quals:

  • Un ‘Meet & Greet’ virtual, en què els jugadors del primer equip Antoine Griezmann, Marc- André ter Stegen, Frenkie de Jong, Miralem Pjanic, Sergiño Dest i Clément Lenglet van participar en un exclusiu Q&A digital, on van respondre a diferents preguntes dels fans. 
  • ‘Vote & Win’, una activitat que ofereix als usuaris la possibilitat de guanyar samarretes participant en la votació del millor jugador de cada partit.

  • Fan Stars, amb què els fans tenen l’oportunitat de convertir-se en les estrelles de la comunitat de Viber compartint la seva història personal i la seva connexió amb el Club.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut