Prop de 10.000 socis i sòcies ja han demanat el vot per correu

Prop de 10.000 socis i sòcies ja han demanat el vot per correu

El Club està realitzant trucades telefòniques als majors de 80 anys per oferir assistència i ajudar-los a realitzar el procés telemàtic de la sol·licitud

Els socis i sòcies del FC Barcelona continuen mostrant un gran interès per exercir el seu dret al vot en les properes eleccions a la presidència i Junta Directiva del dia 7 de març, com demostra la gran participació en el procés que s’ha obert per poder demanar el vot per correu postal, una modalitat de vot que es realitza per primera vegada a la història. Així, fins a les 18 hores d’avui, el Club ja ha rebut un total de 9.817 peticions per poder votar per correu, tant a través de l’opció general com l’opció de vot domiciliari. Cal recordar que el procés de període de sol·licituds del vot per correu postal es va obrir el passat divendres 29 de gener i es tancarà el proper 9 de febrer. 

Consulta com podràs votar per correu a les eleccions del 7 de març.

Gràcies a una plataforma pròpia creada pel Club, el procés de sol·licitud s’efectua des d’un formulari situat al site d’eleccions web, que, després d’omplir amb les dades requerides, s’envia telemàticament per confirmar la petició del vot per correu. En els quatre dies que ha estat operatiu fins avui, el procediment de sol·licitud està funcionant sense cap incidència.

L’opció de vot general permet al soci rebre la informació a casa i anar a votar entre el 15 i el 26 de febrer a una oficina de correus, mentre que en l’opció de vot domiciliari, destinat als majors de 65 anys i socis amb mobilitat reduïda, diversitat funcional o malaltia, el soci rep la documentació a casa seva de mans d’un empleat de correus i vota en el mateix moment, i després lliura el seu vot al mateix funcionari. 

Atenció als 8.768 socis majors de 80 anys

Un altre aspecte que continua centrant l’esforç de l’Àrea Social en aquest temps de pandèmia és l’atenció que s’ofereix a tots aquells socis majors de 80 anys, i amb motiu de les properes eleccions, des de l’Oficina d’Atenció al Barcelonista (OAB) s’ha començat a trucar de manera proactiva als membres d’aquest col·lectiu de socis, per informar de tots els detalls que puguin ser del seu interès sobre la celebració d’aquestes eleccions, aclarir els dubtes que puguin tenir sobre aquest tema i ajudar-los a realitzar el procés de la sol·licitud. El Barça compta amb un total de 8.768 socis de més de 80 anys, dels quals 6.088 són homes i 2.680 dones.

En aquest procés electoral, el Club no utilitza el correu postal per fer arribar la informació als socis i es fa servir per primera vegada a la història la via telemàtica com a canal de comunicació. Per aquest motiu, conscients que el col·lectiu de gent gran no està habituat a aquesta via de comunicació digital, s’ofereix aquest servei d’assistència telefònica per informar del procés electoral i de la possibilitat de votar per correu des del mateix domicili. Aquesta atenció de l’OAB també ofereix tot el suport necessari perquè aquests socis de més de 80 anys puguin exercir el seu dret a vot, i els ajuda a realitzar el procés telemàtic.

Aquest servei d’atenció telefònica proactiva ja es va posar en pràctica durant els dies de confinament a causa de la pandèmia, i va tenir una molt bona acollida pels socis, que van valorar molt positivament que el Club es posés en contacte amb ells per saber les seves inquietuds i conèixer les seves necessitats.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut