El FC Barcelona torna a obrir al públic la Barça Store de Passeig de Gràcia amb totes les mesures de protecció

El FC Barcelona torna a obrir al públic la Barça Store de Passeig de Gràcia amb totes les mesures de protecció

L’establiment ha adoptat tots els protocols sanitaris per garantir la seguretat dels clients i oferirà una atenció personalitzada perquè puguin gaudir d’una experiència 100% Barça

Després que l’emergència sanitària provocada pel coronavirus obligués el FC Barcelona a tancar les portes de les seves Barça Store a mitjans de març, el Club comença ara a reobrir progressivament aquests establiments que gestiona directament a través de la societat Barça Licensing & Merchandising (BLM). El primer d’aquests punts de venda que obrirà les seves portes aquest dilluns, 25 de maig, serà la Barça Store del Passeig de Gràcia, seguint totes les indicacions de les autoritats sanitàries per garantir la seguretat dels seus clients, sense que hagin de renunciar a viure una experiència 100% Barça.

La Barça Store del Passeig de Gràcia té una superfície per sota dels 400 m2 i es troba dins de la normativa que regula la regió sanitària de Barcelona, actualment en fase 0,5, que permet l’obertura a les botigues inferiors d’aquesta mateixa superfície sense cita prèvia. Aquests dies s’ha treballat en l’adaptació de l’espai a les noves necessitats marcades per la Covid-19 i la botiga, ubicada al número 15 de l’emblemàtic carrer de Barcelona, tornarà a obrir les seves portes en horari de 10.00 a 20.00 hores, limitant l’aforament al 30% tal com estableix la normativa i seguint els protocols necessaris. En aquest sentit, es realitzaran diàriament desinfeccions completes de l’espai i s’ha adequat el local ja des de l’entrada, on una persona s’encarregarà de rebre els clients per informar-los de totes les mesures sanitàries i assegurar que no se supera el nombre de persones indicades a l’interior del local. Així mateix, s’ha redistribuït el mobiliari per facilitar el moviment i s’han  preparat diferents infografies i elements visuals que es disposaran en diferents punts de l’establiment per tal que els clients sàpiguen les mesures sanitàries amb què compten i que han de complir, com l’ús obligatori de la mascaretes, mantenir les distàncies de seguretat, o  la presència de dispensadors de gel hidroalcohòlic per a la neteja de les mans.

També s’afavorirà el pagament amb targeta, per ajudar a reduir el risc de transmissió de la Covid-19, mentre que a tota la zona de caixes s’han instal·lat mampares com a protecció, alhora que s’han posat bandes a la zona d’espera per realitzar el pagament indicant la distància de dos metres necessària entre persona i persona. Els terminals de pagament amb targeta també es desinfectaran abans i després de cada ús.

Atès que l’establiment té dues plantes, es recomanarà l’ús de les escales per anar de l’una a l’altra, mentre que es limitarà l’ús de l’ascensor a una persona cada cop, establint el seu ús preferent per a persones amb mobilitat reduïda.

En el cas dels emprovadors, s’ha definit un protocol que estableix que serà el personal de la botiga qui autoritzi el seu ús i posteriorment, un cop s’hagin emprovat les peces de roba, aquestes es posaran en quarantena durant 48 hores i es procedirà a la desinfecció de la zona per assegurar en tot moment la seguretat.

Una experiència 100% Barça

Tot l’entorn oferirà per tant les màximes garanties, però sense deixar de banda la possibilitat de garantir una experiència 100% Barça. Amb aquest objectiu, BLM ha creat un manual específic d’atenció al client per tal que els seus treballadors tinguin tota la informació necessària per brindar al consumidor la millor de les experiències de compra, prioritzant la seguretat i la comoditat. Així, l’atenció serà totalment personalitzada, disposant d’un venedor per a cada client que entri a la Barça Store. 

Aquest punt de venda, inaugurat a finals del 2016, és un dels sis establiments gestionats completament pel FC Barcelona juntament amb les botigues del Camp Nou, Canaletes, La Roca Village, la de la T2 de l’Aeroport de Barcelona, que es va inaugurar fa poc més d’un any, i la de la T1, de la qual el Barça es va adjudicar recentment l’explotació per als propers cinc anys.

La botiga compta amb casi 400m2 distribuïts en dues plantes, on els usuaris podran trobar un amplíssim ventall d’articles de marxandatge del Club, així com col·leccions exclusives amb propostes de roba de carrer esportiva d’home i dona, i també per a nens i nenes, juntament amb accessoris i complements blaugrana.

Nou ‘e-commerce’ oficial de la Barça Store del Camp Nou

El FC Barcelona segueix amb la seva aposta per l’expansió del seu negoci retail amb el llançament a territori espanyol de l’e-commerce oficial de la Barça Store del Camp Nou. A més de les botigues pròpies, des del 7 de maig passat el Club compta amb la seva plataforma pròpia de comerç electrònic que permet als aficionats culers adquirir els diferents productes de marxandatge, a més de les col·leccions exclusives 100% Barça que únicament estan disponibles en els punts de venda gestionats directament per l’Entitat. Així mateix, i després de l’acollida entre els socis i sòcies locals, aquesta setmana s’ha ampliat a Europa l’abast de la plataforma, obrint en una trentena de països més.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut