El Barça uneix forces amb Roblox per apropar el club blaugrana a més de 90 milions d'infants i adolescents a tot el món

El Barça uneix forces amb Roblox per apropar el club blaugrana a més de 90 milions d'infants i adolescents a tot el món

Roblox és la plataforma digital líder en la creació de videojocs online per als més petits. La plataforma posarà a disposició del seus usuaris una edició exclusiva d’avatars amb la nova equipació blaugrana per a la temporada 2019/20

El FC Barcelona ha unit forces amb Roblox, la plataforma d’entreteniment i creació de videojocs online per a nens i adolescents que compta a més de 90 milions d’usuaris a tot el món, per a que  els membres d’aquesta comunitat tenen a la seva disposició a partir d’avui una edició limitada d’avatars anomenada FC Barcelona: el talent no té una sola forma, customitzats amb la nova equipació blaugrana per a la temporada 2019/20.

Els usuaris podran escollir entre els avatars Elite Playmaker o Elite Striker, personalitzats amb la nova samarreta del FC Barcelona, que per primer cop en la història del Club ha canviat les tradicionals ratlles pels quadres. Una experiència única que els permetrà expressar la seva passió i la seva admiració pel Club mentre juguen als seus jocs preferits dins l’univers de Roblox.

Es tracta d’una iniciativa amb la qual el FC Barcelona tindrà l’oportunitat de connectar amb els seus seguidors més joves, en un entorn únic pensat i creat especialment per a ells, i que busca contribuir a desenvolupar la seva imaginació i la seva creativitat, mentre exploren diferents mons i experiències en 3D. 

La nova samarreta blaugrana, presentada a través de la campanya El talent no té una sola forma, expressa la passió del Club per Barcelona i s'inspira en els característics blocs del barri de l’Eixample.

L'exclusiu paquet d'avatars del FC Barcelona a la plataforma Roblox es podrà descarregar fins al proper 9 de juliol del 2019. Per a més informació, visiteu: https://www.roblox.com/fcbarcelona

 

Dídac Lee, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona, i David Baszucki, fundador i CEO de Roblox
Dídac Lee, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona, i David Baszucki, fundador i CEO de Roblox

 

Declaracions de Dídac Lee, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona responsable de l’Àrea Digital:

"Estem orgullosos d’haver impulsat un projecte innovador com aquest, pioner en el món del futbol, que ens permet apropar el FC Barcelona a milions de nens i adolescents de tot el món d'una manera autèntica  per a ells, contribuint, al mateix temps, a fomentar la seva creativitat a través d'una experiència de joc única. Des de l’Àrea Digital del Club creiem fermament que la millor manera de connectar i generar engagement amb la nostra audiència és cercant nous canals de comunicació que permetin la interacció entre el món digital, l’entreteniment i l’esport. Aquesta serà la primera de moltes iniciatives que es presentaran properament”. 

Declaracions de Craig Donato, Chief Business Officer a Roblox

"Tant Roblox com el FC Barcelona creuen profundament en el poder del joc per fomentar la creativitat i unir una comunitat diversa i plena de talent. Estem encantats que la nostra comunitat global de milions de jugadors pugui mostrar la seva afició pel FC Barcelona a través de la personalització dels seus avatars amb aquestes increïbles equipacions del Barça 2019".

Sobre Roblox

La missió de Roblox és unir el món a través del joc. Cada mes, més de 90 milions de persones a tot el món es diverteixen amb amics mentre exploren milions d'experiències digitals immersives. Totes aquestes experiències estan construïdes per la comunitat Roblox, formada per més de dos milions de creadors. Creiem en la construcció d'una comunitat segura, civil i diversa, que inspiri i fomenti la creativitat i les relacions positives entre les persones de tot el món. 

 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut