Té unes molèsties musculars al bíceps femoral de la cuixa esquerra
www.fcbarcelona.cat
Primer equip
Comparteix aquest article
label.aria.viberViber
label.aria.whatsappWhatsapp
label.aria.twitterTwitter
label.aria.facebookFacebook
label.aria.messengerMessenger
label.aria.linklabel.aria.tickCopia l'enllaç
El jugador Robert Lewandowski té unes molèsties musculars al bíceps femoral de la cuixa esquerra. És baixa per diumenge i la seva evolució en marcarà la disponibilitat.
Després de tornar a la feina a la Ciutat Esportiva el dijous 7 d'agost, aquest divendres els de Hansi Flick s'han tornat a calçar les botes d'entrenament per preparar el Trofeu Joan Gamper. Un entrenament d'exercici físic i amb pilota on s'han exercitat tots els blaugranes disponibles. Dani Olmo ha fet treball al marge del grup per una sobrecàrrega.
Així doncs, el grup de Flick ha continuat la preparació de pretemporada per arribar amb les màximes garanties a la competició oficial. El darrer amistós serà contra el Como de Cesc Fàbregas, el diumenge 10 d'agost a les 21 hores, i serà la darrera prova abans de l'inici lliguer.