L’Àrea Social manté actius tots els seus serveis d'atenció telemàtica per a socis, penyistes i aficionats

L’Àrea Social manté actius tots els seus serveis d'atenció telemàtica per a socis, penyistes i aficionats

A través del telèfon 900 189900 o dels correus electrònics corresponents de l’OAB, OAE i Penyes es dona resposta a les consultes sobre l’afectació de la crisi del coronavirus al Club

Amb la voluntat de poder donar en tot moment resposta a les consultes o inquietuds dels socis, penyistes i aficionats, l’Àrea Social del FC Barcelona manté totalment actius els seus serveis d’atenció telemàtica a través dels canals corporatius, ja sigui telefònicament al número de l’OAB, 900 189900, o per correu electrònic a les adreces següents: oab@fcbarcelona.cat (socis), oae@fcbarcelona.cat (atenció especialitzada) i penyes@fcbarcelona.cat.

Consultes sobre l'afectació de la crisi del Covid-19 al FC Barcelona

També a través del web del Club es pot seguir tota l’actualitat del Club amb referència a la crisi sanitària que estem vivint i les seves conseqüències, i a l’espai d’atenció al soci continua funcionant el servei T’escoltem per efectuar comentaris i suggeriments.

Davant la situació sanitària i amb l’objectiu de preservar i protegir la salut de les persones i el funcionament del sistema sanitari, el FC Barcelona va decidir el cap de setmana passat tancar totes les seves instal·lacions al públic i pel que respecta a l’Àrea Social del Club també van deixar de funcionar els serveis d’atenció presencial que s’efectuen normalment des de l’Oficina d’Atenció al Barcelonista (OAB), l’Oficina d’Atenció Especialitzada (OAE) i l’Oficina d’Atenció a les Penyes.

Malgrat aquest tancament presencial, el Club considera prioritari poder mantenir l’atenció a través dels seus serveis telemàtics per donar resposta immediata a tota consulta o dubte sobre temes relacionats amb la crisi sanitària i la seva afectació en els diferents àmbits del Club.

Amb aquest servei, el Club informa els seus socis i seguidors sobre les mesures que s’han pres i que poden ser del seu interès, com el tancament de les instal·lacions, la suspensió de les competicions o l’ajornament d’aquelles activitats dirigides als socis que ja estaven programades, com lliuraments d’insígnies o diferents accions amb els socis més joves.

A més, amb el funcionament d’aquest servei d’atenció telemàtica, i tenint en compte que el Barça té molts socis d’edat avançada, el Club pot fer també d’altaveu de la informació, i dels consells que van oferint les autoritats sanitàries a tota la població. Cal recordar que des del primer moment de la crisi sanitària, el FC Barcelona s’ha posat al servei de la societat per difondre la informació i les directrius donades per les autoritats sanitàries, a través d’una campanya de sensibilització i conscienciació.

Més correus que trucades

En aquests moments, el servei d'atenció de l'OAB telemàtica que estan oferint els tècnics d’atenció del FC Barcelona de les diferents oficines a través de teletreball funciona perfectament i sense incidències. De fet, els socis, penyistes i aficionats tenen la mateixa experiència i nivell de resposta que si fossin atesos des del mateix Club.

Aquesta resposta està sent possible gràcies al fet que el FC Barcelona, seguint el seu Pla Estratègic 2015-2021, va apostar decididament per accelerar la transformació digital del Club i dotar-lo de les solucions i eines digitals necessàries per convertir-lo en una referència en aquest àmbit dins de la indústria de l’esport.

Cal tenir present que aquests canals d’informació tenen un elevat ús al llarg de la temporada, i en condicions de normalitat es reben i s’atenen mensualment al voltant de 25.000 trucades i uns 6.000 correus electrònics.

S'ha reduït a la meitat el nivell de trucades, però en canvi s’han duplicat els correus electrònics que s’atenen i responen normalment en un dia. En una jornada normal s’atenen al voltant d’unes 200 trucades telefòniques i es responen uns 500 correus. Com a exemple, aquest dimarts 17 es van atendre 81 trucades i es van contestar 941 correus. Al voltant del 60% de les consultes rebudes estaven relacionades amb el coronavirus i  la seva afectació al Club.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut