Viatgen amb Messi, Suárez i companyia

Una sòcia del FC Barcelona i el seu fill es desplacen amb el primer equip a Almeria gràcies al programa de premis adreçat als socis amb l’Abonament Camp Ple

L’Abonament Camp Ple és un carnet top que es guanya en funció de l’ús de l’abonament Camp Nou durant la temporada. Això significa que si véns o alliberes el teu seient en els partits de futbol al Camp Nou fins a dues absències, tindràs beneficis especials, sortejos i premis exclusius.

Cal recordar que l’Abonament Camp Ple no es renova automàticament cada any. L’abonament es guanya en funció del seu ús durant la temporada. Aquest és un dels premis que es poden aconseguir. A banda, també es poden guanyar samarretes signades, es pot veure un partit en seients VIP al Camp Nou i fins i tot es pot jugar un partit al Camp Nou.

Desplaçament a Almeria

La sòcia 54751, Lourdes Expósito Patiño, ha estat la primera guanyadora d’un desplaçament de la temporada 2014/15. En aquest cas, el premi incloïa un desplaçament amb l’expedició oficial del FC Barcelona, nit d’hotel de divendres, desplaçament en avió, autocar entre l’aeroport i l’hotel, l’hotel i l’estadi i l’estadi i l’aeroport, i entrada per al partit. A més, la guanyadora podia portar un acompanyant amb les mateixes condicions. Aquest premi, la Lourdes va decidir compartir-lo amb el seu fill de 12 anys, que és un gran fan del Barça i va poder complir el somni que qualsevol nen de la seva edat té quan va poder tocar els seus ídols i es van fotografiar junts. Tots dos van gaudir de valent en veure de ben a prop els Messi, Suárez, Neymar Jr, Xavi i companyia.

Aquest desplaçament es va fer amb motiu del partit entre el Barça i l’UD Almeria a l’estadi Juegos Mediterráneos d’Almeria  i la guanyadora, juntament amb el seu acompanyant, van poder gaudir de l'espectacle d’un partit del FC Barcelona fora de casa amb el Barça de visitant.

Carta de la Sòcia Abonada Camp Ple, Lourdes Expósito Patiño

El divendres dia 7 comença la gran aventura, a les 16 hores surto de treballar i vaig cap a Sants Estació, on m'esperen la meva germana, que acompanya el meu fill, agafem el tren que ens porta a l'aeroport amb la mala sort que hi ha una incidència, tot i així podem arribar a temps a l’hora citada on ens espera la Noemí, treballadora del FC Barcelona que ens acompanyarà durant el viatge i ens serà de gran ajuda. Allà ens presenta més personal del Club i ens faciliten que ens puguem fer una foto amb el Xavi. Al meu fill Sergi li expliquen per la porta que entrarien els jugadors del Barça a l’aeroport i ell espera impacient que arribin perquè està molt content i té moltes ganes de veure’ls de prop. El Sergi juga a futbol a l’Horta i li agrada molt el futbol i per fi arriben els jugadors i ell va demanant autògrafs, mentre jo gravo un vídeo i estic molt emocionada per veure la cara d’alegria i sorpresa del meu fill. La Noemí ens avisa perquè ens hem de fer la foto, anem i quina és la nostra alegria i sorpresa perquè ens acabem fent fotos amb gairebé tots els jugadors del Barça. Això va ser una experiència brutal, el meu fill i jo seguíem al·lucinats i molt contents d’estar tan a prop seu. El Sergi va seguir gravant, i tots dos estàvem en un núvol. A l’autobús que ens porta a l’avió anem amb els jugadors. Quan pugem a l’avió el meu fill diu “mare, ara ja em puc morir, que ja he vist els jugadors del Barça”, de tan content que estava! Una vegada pugem a l’avió l’Edgar de Barça TV ens diu que ens farà un reportatge. Aquest era el nostre primer viatge en avió, volem fins a Almeria amb unes vistes precioses, arribem a l’hotel, un lloc molt maco, i el meu fill em pregunta quan valia tenir una casa com aquella de lo maco que ho trobava tot. Més tard vam sortir a fer una volta amb la Noemí a veure la catedral i més tard a dormir. El dissabte al matí vam veure l’Alcazaba, que és impressionant, i molt gran et transporta a una altra època. Vam anar a dinar aviat el menjar típic d’allà, que és el ‘pescaito frito’, i de tornada cap a l’hotel ens vam vestir amb les nostres samarretes del Barça i cap a l’estadi amb l’autocar. Allà ens vam trobar una penya barcelonista Carles Puyol amb unes perruques blaves i vermelles, i comença la gresca i el partit. Marca l’Almeria i una persona del públic li fa burla amb una bandera d’Espanya a la Penya Barcelonista. A la segona part empata el Barça i tots contents i vinga aplaudir i animar. I quan el Barça va tornar a marcar no paràvem de tocar les nostres trompetes, i els aficionats que feien burla van desaparèixer de cop, i nosaltres tot orgullosos del Barça perquè havia guanyat i podíem estar allà vivint l’experiència amb ells i més contents que un xínxol. En acabar el partit ens van portar en autocar a l’aeroport i un altre cop a l’avió amb els jugadors, vam aplaudir-los de valent per la victòria i vam aconseguir algun autògraf que li faltava al Sergi, que estava encantat de viure aquesta experiència i jo també. És una passada estar a un metre de tots els teus ídols. Com a colofó, quan vam aterrar a Barcelona ens van fer l’entrevista amb Barça TV i feina teníem per explicar tot el que havíem viscut.

La Lourdes i el seu fill Sergi han pogut gaudir d’una experiència magnífica gràcies a l’Abonament Camp Ple. Han pogut viatjar al mateix avió que Suárez, Messi, Neymar Jr, Xavi, i fer-se moltes fotos i demanar molts autògrafs.

Recorda que aquest és un abonament com a reconeixement del FC Barcelona cap als socis abonats al Camp Nou que han donat un suport incondicional durant tota la temporada i que, com a màxim, tan sols han deixat de venir o no han alliberat el seu seient dues vegades.

Si vols tu també pots aconseguir l’abonament Camp Ple!

[[BOTOVERMELL::Bases Legals Camp Ple 2014/15++::http://media2.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/130/764/original/2014.09.30_Sorteig_abonats_CAMP_NOU_PLE_Temp.14-15__cat.v1415718549.pdf::HOR::NF::NO-TRACKING::::::]]