fcb.portal.reset.password

El Hard Rock Stadium, abans de l'inici del partit. | MIGUEL RUIZ - FCB

Sovint, quan fa molt temps que estàs esperant quelcom, acabes enduent-te una decepció, perquè allò esperat no acaba estant a l’altura de les expectatives creades. No ha estat el cas en el Clàssic disputat aquest dissabte a Miami. El millor amistós del món ha presentat un anunciat ‘sold-out’ a l’imponent Hard Rock Stadium.

Més de 64.000 persones han pagat entre 240 i 3,500 dòlars -la revenda ha multiplicat aquests preus- per assistir al duel de futbol més important que s’ha jugat mai a l’estat de Florida, tal com relataven aquest dissabte tots els diaris de la ciutat. De fet, ja només al doble entrenament de divendres s’havien fregat els 30.000 espectadors.

La comparació era inevitable: aquest Clàssic és com la Superbowl nord-americana. O fins i tot quelcom superior, ja que el darrer Madrid-Barça va reunir 400 milions d’espectadors a escala mundial, pels 160 de l’última Superbowl.

Xifres a banda, han estat dies inoblidables per a tota la gent que ha viscut el Clàssic a Miami. Els seguidors de tots dos equips van assistir de manera massiva a la Casa Clásico, la Fan Zone habilitada al Bayfront Park, on també van acudir fins a cinc cracs blaugrana. I al Hard Rock Stadium s’ha viscut una nit memorable.

Pel futbol ofert, per la quantitat de gols vistos i per Leo Messi, l’únic jugador que s’ha endut una ovació personalitzada. Pels fans. I sobretot per factors en què els americans són els millors: un himne nacional que ha posat la pell de gallina abans del partit, interpretat per Prince Royce; un túnel de sortida al camp més propi de l’NBA; l’actuació de Marc Anthony a la mitja part; o un globus aerostàtic que ha proporcionat imatges aèries espectaculars de l’estadi. També focs artificials i un espectacle de llums i colors. En definitiva, com diuen aquí, ha estat una experiència que es viu ‘once in a lifetime’.

Tornar a dalt