Acord amb l'Istanbul Basaksehir FK per a la cessió d'Arda Turan

El migcampista turc jugarà al seu nou equip el que resta de temporada i dues més

El FC Barcelona i l’Istanbul Basaksehir FK han arribat a un acord per a la cessió del jugador Arda Turan pel que resta de temporada i dues més. Durant aquest període el FC Barcelona manté la possibilitat de traspassar el jugador en les finestres UEFA, i rebrà un variable en funció del seu rendiment. Per la seva banda, l’Istanbul Basaksehir FK es reserva l’opció de compra del jugador al FC Barcelona.

55 partits i 6 títols

Arda Turan ha disputat un total de 55 partits i ha anotat 15 gols en les dues temporades i mitja que ha estat al FC Barcelona. Una mica més de dos cursos en què el migcampista turc ha aixecat 6 títols: 1 Lliga, 2 Copes del Rei, 1 Supercopa d’Espanya, 1 Mundial de Clubs i 1 Supercopa d’Europa. Així doncs, el jugador turc deixa el Club després d’haver conquerit tots els títols a nivell nacional. Arda va arribar a Barcelona a l’estiu del 2015 procedent de l’Atlètic de Madrid, però amb la sanció FIFA no va poder debutar fins al gener del 2016.