fcb.portal.reset.password

D’esquerra a dreta: el director comercial del FC Barcelona, Xavier Asensi; el cap de Targetes de Maybank i Serveis Financers Comunitaris del grup, B Ravintharan; el Barça ‘legend’ Gaizka Mendieta; la cap de Targetes Maybank a Malàisia i Singapur, Karen Low; i la responsable del Grup VISA, Mandy Lamb. | FCB

El FC Barcelona i Maybank van anunciar aquest dimarts, en un acte que va tenir lloc a Kuala Lumpur (Malàisia), un nou acord estratègic de patrocini segons el qual aquest banc es converteix en patrocinador regional del Club fins al 2020 i en Banc Oficial del FC Barcelona a Malàisia i a Singapur. L’esdeveniment va comptar amb la presència del director comercial del FC Barcelona, Xavier Asensi; del director de Targetes i Serveis Financers de Maybank, B Ravintharan, i del Barça legend Gaizka Mendieta.

Mitjançant aquest acord, ambdues entitats aportaran les Targetes Maybank FC Barcelona al mercat malaisi i de Singapur. Amb aquest llançament, Maybank oferirà una àmplia gamma de targetes FC Barcelona, tant de crèdit com de dèbit, amb l’objetiu d’enfortir encara més el seu lideratge en el negoci de les targetes a Malàisia. Actualment Maybank és el líder en el negoci de les targetes a Malàisia amb més d’onze milions de targetes en circulació. El banc domina un 20,5% de participació del mercat de targetes de crèdit i dèbit del país.

Sobre Maybank

Maybank està entre els principals grups bancaris de l’Àsia i és el quart banc més gran del sud-est asiàtic per actius. El Grup Maybank té una xarxa internacional de 2.400 oficines a 20 països: Malàisia, Singapur, Indonèsia, Filipines, Bahrein, l’Uzbekistan, Myanmar, Laos, Pakistan, l’Índia, l’Aràbia Saudita, Maurici, Gran Bretanya i els Estats Units, Vietnam, Cambodja, Tailàndia, Hong Kong i la República Popular de la Xina. Compta amb uns 44.000 empleats que atenen més de 22 milions de clients d’arreu del món.

Declaracions del director comercial del FC Barcelona, Xavier Asensi:

“Estem encantats de rebre Maybank com a patrocinador regional del Club a Malàisia i Singapur. Gràcies a aquest nou patrocini, el FC Barcelona podrà continuar incrementant la seva popularitat i a la vegada apropar-se més als seus seguidors de Malàisia i Singapur. És un gran honor poder col·laborar amb un banc tan reputat com Maybank, líder a la regió. Durant els pròxims tres anys, el Barça i Maybank compartiran els seus valors d’esforç i passió pel lideratge”.

Decralacions del director de Targetes i Serveis Financers de Maybank, B Ravintharan:

“L’acord de patrocini amb el FC Barcelona representa un pas en l’estratègia comercial del banc per continuar construint la seva forta franquícia a la regió, oferint diferents propostes de valor per a diferents segments del mercat. Esperem emetre 15.000 noves targetes amb ambdues marques el primer any del llançament i esperem ser capaços d’expandir el patrocini als nostres altres mercats regionals, on hi ha demanda i un fort seguiment del FC Barcelona, amb Singapur com a primer mercat estranger al gener del 2018”.

Tornar a dalt