fcb.portal.reset.password

El FC Barcelona i Nike llancen aquest dilluns la campanya La pilota ens fa més, protagonitzada per diversos jugadors del primer equip i del Barça Femení i amb la col·laboració d’aficionats barcelonistes. L’objectiu d’aquesta campanya és presentar el FC Barcelona com a part de l’ànima de la ciutat, i mostra com tots els protagonistes estan units per un estil de joc que és reconegut arreu del món. L’espot va ser rodat en diferents llocs de Barcelona, i les seqüències futbolístiques es van gravar dins del Camp Nou per aconseguir la màxima autenticitat.

Aquesta campanya, que coincideix amb el 20è aniversari de l’aliança de Nike i el FC Barcelona, està presentada en un format filmogràfic i està dirigida pel director de fotografia Wally Pfister, guanyador d’un Oscar per Origen. La música és una partitura original composta i interpretada pels percussionistes catalans Kaboom, amb la participació especial de la jove cantant Rosalía, nascuda a Barcelona i nominada a un Grammy Llatí. La veu en off és de l’actor Carles Francino, reconegut aficionat blaugrana.

Al film hi apareixen 20 personatges extres que són autèntics seguidors blaugrana, com ara Carles Tarrida, de 78 anys, que va assistir al primer partit que es va disputar al Camp Nou el 24 de setembre del 1957.

Aquest és l’enllaç de l’espot La pilota ens fa més.

Manel Arroyo, vicepresident del FC Barcelona:

“La campanya La pilota ens fa més és una demostració de com portar l’associació de Nike i el Barça a la seva màxima expressió”. 

“Nike fa una aposta única i diferencial al món amb el Barça projectant la nostra marca i els valors que compartim”.

“La campanya centra el focus en el nostre senyal d’identitat, el nostre estil de joc únic, de tenir la pilota, que ha canviat el món del futbol i del qual tan orgullosos ens sentim. També projectem al món la relació del Barça amb la ciutat de Barcelona esperant un impacte global en tots els aficionats del Barça i del futbol en general”.

Andrés Iniesta, jugador del FC Barcelona:

“El nostre estil de joc ens ha permès aconseguir molts triomfs. Ens agrada atacar, ser atrevits i valents, volem tenir la pilota en tot moment. Guanyem o perdem, i sigui quin sigui el rival, aquests són els nostres principis”.

“M’agrada aquest film perquè mostra aquest aspecte, i també plasma la relació especial que compartim amb els nostres aficionats”.

Guillem Gallego, director de màrqueting de Nike EMEA SOUTH:

“Igual que milions d’aficionats al futbol de tot el món, Nike s’inspira en la contínua genialitat i en els triomfs del Barcelona sobre el terreny de joc”.

“L’estil Barcelona captura l’esperit i la classe distintiva que caracteritzen el seu estil de joc. Un desig instintiu d’atacar, de ser atrevit i valent, una manera de jugar alegre i basada en un objectiu central: un desig imperiós de tenir la pilota a cada moment”.

Tornar a dalt