fcb.portal.reset.password

En el primer punt de l’ordre del dia de l’Assemblea Extraordinària del FC Barcelona s’ha ratificat l’acord de patrocini amb Rakuten. La companyia japonesa serà patrocinador principal global del Club i apareixerà a la part frontal de la samarreta, i serà Partner Global d’Innovació i Entreteniment per a les pròximes quatre temporades a partir de l’1 de juliol del 2017.

Es tracta d’una una companyia global i dinàmica capdavantera en ‘e-commerce’, comunicacions, continguts digitals i serveis de FinTech per a consumidors i empreses d’arreu del món, que va arribar a un acord amb el FC Barcelona el passat 16 de novembre. El contracte de patrocini és fins a la temporada 2020/21, amb l’opció d’estendre’l un any més. Com a resultat d’aquest acord, el Club rebrà 55 milions d’euros per cada any dels quatre del contracte, amb un bonus d’1,5 milions per la Lliga i de 5 milions per la Lliga de Campions.

Rakuten és una de les principals companyies de serveis d’internet del món, fundada al Japó el 1997, que ofereix una àmplia varietat de serveis per als consumidors i empreses amb un enfocament en l’‘e-commerce’, les finances i els continguts digitals. Des del 2012 Rakuten ha estat classificada entre les 20 empreses més innovadores del món en la llista de la revista ‘Forbes’.

Rakuten, com a primer Partner Global d’Innovació i Entreteniment del FC Barcelona, donarà suport als jugadors i farà les delícies dels aficionats i els socis blaugrana amb noves iniciatives que mostren la capacitat tecnològica de l’empresa en la missatgeria, drons, ‘e-commerce’, AI (intel·ligència artificial) i moltes altres més. Aquestes iniciatives s’alimentaran dels recursos globals de Rakuten.

A Europa l’empresa japonesa està present a companyies com Viber, l’aplicació de trucades i missatgeria mòbil; Wuaki, el servei de ‘streaming’ de vídeo amb seu a Barcelona i ja disponible en 12 països; PriceMinister, una de les webs d’‘e-commerce’ capdavanteres de França; i Kobo, un servei digital global d’e-lectura que ja està disponible en 12 països europeus.

A tot el món, les empreses de Rakuten al Japó i els EUA inclouen Rakuten Ichiba, el centre comercial d’‘e-commerce’; Ebates, el servei de compra de Cashback amb seu als Estats Units, i Overdrive, un distribuïdor de llibres electrònics per a biblioteques, que també proporcionaran un valuós suport a l’acord. 

L’acord de patrocini ha estat ratificat amb 377 vots a favor, 4 en contra i 5 en blanc. Ara el FC Barcelona i Rakuten procediran a la signatura de l’acord final, d’acord amb l’anunci de la ratificació a l’Assemblea Extraordinària.

Declaracions de Manel Arroyo, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació

El vicepresident de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació, Manel Arroyo, ha presentat aquest acord, comentant que “portem a ratificació un acord de junta, l’acord amb Rakuten per ser el patrocinador principal global del Club per les properes quatre temporades”. Arroyo ha destacat que “Rakuten té el perfil exacte que estàvem buscant, amb una vocació clarament global, que concorda amb la nostra recerca de ser més coneguts a tot el món”.

 

Tornar a dalt