fcb.portal.reset.password

 

El FC Barcelona i Rakuten Inc., una companyia global i dinàmica capdavantera en e-commerce, comunicacions, continguts digitals i serveis de FinTech per a consumidors i empreses d’arreu del món, han arribat a un acord segons el qual la companyia japonesa es convertirà en el patrocinador principal global del Club i apareixerà a la part frontal de la samarreta del primer equip durant les pròximes quatre temporades, a partir de la 2017/18.

L'acord ha estat formalitzat aquest dimecres en un acte celebrat a l'Auditori 1899 amb l'assistència del president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, Manel Arroyo, vicepresident responsable de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, i el president i CEO de Rakuten, Hiroshi Mikitani. El contracte de patrocini vincula el Club amb Rakuten des de la temporada 2017/18 fins a la 2020/21, amb l'opció d'estendre’l per un any més. Com a resultat d'aquest acord, el Club rebrà 55 milions d’euros per cada any dels quatre del contracte. Aquest acord serà ratificat en una Assemblea Extraordinària de Socis que tindrà lloc properament.

Rakuten, Inc. (TSE: 4755) és una de les principals companyies de serveis d'Internet del món, fundada al Japó el 1997, que ofereix una àmplia varietat de serveis per als consumidors i empreses amb un enfocament en l’e-commerce, les finances i els continguts digitals. Des del 2012, Rakuten ha estat classificada entre les 20 empreses més innovadores del món en la llista de la revista Forbes. Amb l’objectiu de ser una empresa global d'innovació, Rakuten s'està expandint a tot el món.

Tenint en compte les seves fortes credencials d'innovació, Rakuten serà el primer Partner Global d’Innovació i Entreteniment del FC Barcelona. Rakuten donarà suport als jugadors i farà les delícies dels aficionats i els socis del FC Barcelona amb noves iniciatives que mostren la capacitat tecnològica de l'empresa en la missatgeria, drons, e-commerce, AI (intel·ligència artificial) i moltes altres més. Aquestes iniciatives s’alimentaran dels recursos globals de Rakuten. A Europa l’empresa japonesa està present a companyies com Viber, l'aplicació de trucades i missatgeria mòbil; Wuaki, el servei de streaming de vídeo amb seu a Barcelona i ja disponible a 12 països; PriceMinister, una de les webs d’e-commerce capdavanteres de França: i Kobo, un servei digital global d'e-lectura que ja està disponible en 12 països europeus. A tot el món, les empreses de Rakuten al Japó i els EUA inclouen Rakuten Ichiba, el centre comercial d’e-commerce, Ebates, el servei de compra de Cashback amb seu als Estats Units, i Overdrive, un distribuïdor de llibres electrònics per a biblioteques, també proporcionaran un valuós suport a l'acord.

El Viber de Rakuten, l’aplicació de la missatgeria mòbil i de trucades global, també es convertirà en  Canal Oficial de Comunicació del FC Barcelona.

Declaracions del president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu:

Estem encantats amb aquest acord amb Rakuten, una marca global en innovació que ens aportarà la seva experiència i el seu know-how en big data, comunicacions i comerç electrònic per contribuir als futurs èxits del FC Barcelona”.

“Amb aquest acord, ens situem en el primer nivell de patrocini de clubs esportius, fet que ens havíem marcat com a fita aquesta Junta Directiva. Esperem que aquesta unió entre Rakuten i el FC Barcelona sigui plena d’èxits en l’àmbit esportiu, en el comercial i en l’objectiu de seguir posicionant el nostre club com un referent mundial”. 

Declaracions del president i CEO de Rakuten Inc., Hiroshi Mikitani:

"Aquesta oportunitat d'associació s'estableix per potenciar la nostra estratègia global de la marca i, el que és més important, com a Partner Global d’Innovació i Entreteniment, estem intentant portar la força col·lectiva de les nostres marques com Viber, Wuaki, Ebates, Kobo, PriceMinister per construir un marc incomparable per a la innovació que oferirà solucions i serveis innovadors als fans, els socis i els jugadors”.

Estic molt emocionat per unir-me a la comunitat Barça, ja que he seguit personalment l'equip durant dècades i he admirat durant molt de temps el seu estil únic de joc i professionalisme, el seu compromís amb l'èxit i la seva cultura de foment del talent jove, els valors que compartim a Rakuten".


Tornar a dalt