La ‘Revista Barça’ analitza l’expansió global del FC Barcelona

La ‘Revista Barça’ analitza l’expansió global del FC Barcelona

Arran de la recent obertura de l’oficina de Nova York, la publicació explica als socis com treballa el Club la seva presència en els mercats internacionals per consolidar el seu lideratge al món del futbol

El darrer número de la REVISTA BARÇA, que ja ha arribat a les llars dels socis, dedica la seva portada i el reportatge principal a analitzar l’expansió global del club blaugrana, arran de l’obertura de la nova oficina de Nova York, al cor de Manhattan, que se suma a la que des de fa tres anys està en funcionament a Hong Kong. Amb aquestes oficines permanents, amb personal del Club, el FC Barcelona sempre manté la seva activitat comercial les 24 hores del dia, un requisit que suposa un avantatge competitiu respecte als rivals i que permet assistir molt millor els patrocinadors.

En aquest número, el Club explica com operen les oficines de Hong Kong i Nova York i quina és l’estratègia de captació de nous patrocinadors. El vicepresident de Màrqueting i Comunicació del Club, Manel Arroyo, explica en una entrevista: “Tenim el millor equip i hem de tenir la millor marca”.

Les FCBEscoles també són motiu d’anàlisi com a paradigma de la globalització de l’estil Barça. Per aquest motiu el nou responsable d’aquestes, Franc Carbó, que pren el relleu d’Òscar Grau, nou CEO del Club, explica com han anat creixent les escoles arreu del món i com s’han convertit en “un dels actius més importants del FCB per arrelar barcelonisme en un territori”.

El futbol formatiu també ocupa part de les pàgines d’aquest número, amb una anàlisi de com ha afectat la sanció FIFA i com s’ha adaptat el Club a la nova situació. Ara, el 85,6% dels jugadors de la base són catalans i només quatre fitxatges d’aquesta temporada arriben procedents de la resta de l’estat espanyol. La publicació també inclou totes les plantilles del futbol formatiu professional i amateurs, i l’aposta pel futbol femení, amb l’arribada de sis noves incorporacions a l’equip de Xavi Llorens.

El Barça Lassa de bàsquet també és motiu de reportatge amb la nova etapa que s’obre a la secció amb l’arribada de Georgios Bartzokas i de tres nous fitxatges, Rice, Koponen i Claver, que a més de retrobar-se com a companys conserven una gran amistat forjada a Moscou, quan van coincidir durant tres mesos al Khimki rus el 2015.

Els nous ‘speakers’ del Camp Nou, Carles Vich i Aleix Santacana, l’aliança entre el FC Barcelona i l’Institut Johan Cruyff en el marc de l’FCBUniversitas, la nova etapa de Barça TV i el projecte de la REVISTA BARÇA digital que té previst llançar-se pròximament, són altres continguts del número 83.

Podeu accedir al visualitzador de la REVISTA BARÇA en català i en castellà.

Juntament amb la REVISTA BARÇA, els socis també han rebut als seus domicilis la nova publicació del Club, la REVISTA FUNDACIÓ, que simbolitza l’inici de la nova etapa en la història d’aquesta institució que canalitza la tasca solidària del FC Barcelona. La nova revista neix amb la voluntat d’acostar la Fundació als socis i donar a conèixer quina és la seva missió: donar suport a la infància i a la joventut dels col·lectius més vulnerables, mitjançant l’esport i l’educació en valors, amb la finalitat de contribuir a una societat més igualitària i inclusiva.

La publicació té 24 pàgines i recull reportatges com l’arribada del projecte FutbolNet als Estats Units per expandir el seu compromís amb l’esport com a eina de desenvolupament entre els infants i els joves. També explica el perfil solidari d’Andrés Iniesta, un jugador que destaca per la seva implicació social, es fa una radiografia de la situació de la infància al món i en la secció A dues mans es reprodueix la conversa entre el vicepresident primer i responsable de la Fundació FCB, Jordi Cardoner, i el director general de la Fundació Bancària de “la Caixa”, Jaume Giró.

Altres continguts del primer número de la REVISTA FUNDACIÓ són la trobada a Nova York entre el Barça i l’UNICEF per celebrar els 10 anys de l’aliança, els projectes de la Fundació per potenciar el valor de la dona i l’emotiu reportatge sobre l’Arnau Aixelà, el nen de 9 anys que no va poder superar una greu malaltia però que va poder complir el somni de conèixer Leo Messi gràcies al projecte Fent somnis realitat.

Podeu accedir al visualitzador de la REVISTA FUNDACIÓ en català i en castellà. 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut