fcb.portal.reset.password

El president del FC Barcelona Josep Maria Bartomeu és entrevistat per Kosuke Inagaki, periodista del diari Assahi Shimbun, el més influent del Japó / GERMÁN PARGA - FCB

Aquest dissabte l’apertura de la secció d’esports del diari Assahi Shimbun, el més influent del Japó, s’obre amb una entrevista amb el president Josep Maria Bartomeu, amb el titular “El Barça és global però manté les seves essències”. El diari Assahi Shimbun és un dels diaris més importants del Japó, segon en circulació de tot el món, amb una distribució diària de 8 milions d’exemplars.

Amb un text signat pel periodista Kosuke Inagaki, Bartomeu explica al periodista la importància que el Club li dóna al mercat asiàtic i, en especial, al Japó, un dels països estratègics en la seva expansió global.

Algunes de les respostes que destaca l’Assahi Shimbun són:

"El nostre model de futbol és inqüestionable. Ens defineix la nostra manera de jugar a futbol, a través del control i la possessió de la pilota".

"Estem en una nova etapa d'èxits, després d'haver afegit més velocitat al joc d'atac, sense perdre la nostra essència".

"Hem de ser competitius tant dins com fora del camp. I per competir amb la Premier cal generar nous ingressos".

"Necessitem augmentar els nostres ingressos internacionals per poder mantenir la competitivitat del nostre equip i alhora mantenir els abonaments i els carnets dels nostres socis dins d'un preu assequible".

"El Manchester United va començar a aplicar el màrqueting a nivell mundial".

"Messi i Neymar Jr són els nostres ambaixadors i transmeten el nostre missatge als nens. I això ens omple d'orgull".

"Tenim un compromís social, retornar a la societat el que ens dóna. Mitjançant la nostra Fundació podem ajudar a nens de tot món. És un orgull poder col·laborar amb Unicef i la Fundació de Bill i Melinda Gates".

"Aprofitant les nostres xarxes socials podem ajudar els nens d'Àsia i Àfrica. A través del futbol podem transmetre valors i alegria a molta gent".

Durant l’estada a Tòquio amb motiu del Mundial de Clubs, el president i d’altres representants del Club, com el vicepresident de màrqueting Manel Arroyo  i el director comercial Francesco Calvo, han mantingut altres contactes amb mitjans japonesos com el diaris Nikkei i Yomiuri Shimbun, la revista World Soccer Digest, la agencia Kyodo News o Nippon TV, entre d’altres.


Entrevista de Josep Maria Bartomeu en el diario... by fcbarcelona
Tornar a dalt