fcb.portal.reset.password

 

Sota l'eslògan "the Tyre that never tires" (el pneumàtic que mai es cansa), el patrocinador del FC Barcelona Lassa Tyres ha llançat la nova campanya publicitària, en la qual tenen un gran protagonisme diversos jugadors culers. Arda Turan, Gerard Piqué, Luis Suárez, Neymar Jr i Ivan Rakitic, a més dels capitans de les seccions de bàsquet i handbol, Juan Carlos Navarro i Víctor Tomás, són presents en l'espot de la marca turca per a la televisió global.

La nova campanya de Lassa Tyres s'enfoca a reforçar els valors de la marca i, en particular, el seu afany d'oferir als conductors pneumàtics de la màxima qualitat que puguin satisfer les diverses necessitats pel que fa al rendiment, la durabilitat, la seguretat i els valors en diferents tipus de via i condicions climàtiques.

Amb la presència dels jugadors del FC Barcelona, l'anunci presenta els pneumàtics de Lassa Tyres, amb el seu rendiment impecable i durabilitat ferma, com un company fiable d'entrenament amb el qual pot comptar el Barça per sostenir la seva trajectòria d'èxits constants. Al vídeo, Lassa Tyres i els jugadors s'enfronten a reptes complicats que se superen en equip. La campanya es llançarà amb l'eslògan Barça’s Best Kept Secret (el secret més ben guardat del Barça).

Halit Sensoy, el director de Vendes Internacionals i de Màrqueting de BRISA, va dir que Lassa Tyres "està compromès a oferir els nivells més alts possibles pel que fa a seguretat i durabilitat en tot tipus de via, en totes les regions del món i en totes les èpoques de l'any. El mateix es pot dir de les estrelles del FC Barcelona. Ofereixen als seus aficionats els màxims nivells de rendiment".

L'espot, emès inicialment a Eurosport, se seguirà emetent fins al maig del 2016. També estarà disponible a YouTube i a les xarxes socials tant de Lassa Tyres com del FC Barcelona.


Lassa tyres launched its main global TV ad... por fcbarcelona
Tornar a dalt