fcb.portal.reset.password

Jordi Moix, directiu comissionat de l’Espai Barça, en l’acte al Tokyo Nihombashi Bellesale / FCB

L’estada a Tòquio amb motiu de la disputa del Mundial de Clubs s’ha convertit en una nova oportunitat per a que el FC Barcelona col·labori en la promoció de Catalunya com a destínació turística, en el marc del seu acord amb L’Agència Catalana de Turisme.

Jordi Moix, directiu comissionat de l’Espai Barça, ha estat el representant del Club en un acte celebrat aquest dimecres a la tarda al Tokyo Nihombashi Bellesale, un dels majors espais d’actes i activitats de la capital nipona, davant d’un auditori d’un centenar de persones, representants d’agències i touroperadors. L’acte ha estat organitzat per l’Agència Catalana de Turisme i ha comptat amb la presència de David Miró, el director del mercat d’Àsia-Pacífic.

L’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona mantenen una estreta col·laboració des de fa anys per aprofitar les sinergies entre les dues institucions per promoure Catalunya com a destí turístic de referència. Aprofitant els desplaçaments europeus de l’equip, les gires de pretemporada o les finals, es realitzen presentacions i actes conjuntament en les ciutats on es disputen els partits.

L’acte ha acabat amb el sorteig de dues samarretes signades entre els assistents.

 

Tornar a dalt