fcb.portal.reset.password

Dídac Lee, al sopar benèfic organitzat per la Comunitat Xinesa de Catalunya

Dídac Lee, directiu i vicepresident de la Fundació del FC Barcelona, va assistir aquest dissabte al sopar benèfic que va organitzar la Comunitat Xinesa de Catalunya amb motiu de la celebració de l’arribada de l’Any Nou Xinès. L’acte, que va tenir lloc a l’hotel Juan Carlos I, va comptar amb l’assistència de diverses personalitats. Entre les més destacades, la de la Consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, i la del Cònsol General de la R. P. Xinesa, Tang Heng.

El FC Barcelona va participar en aquesta gala benèfica amb l’aportació de dues samarretes signades que van ser subhastades en el transcurs del sopar. Amb aquest acte, el Club continua sumant-se a les celebracions de l’Any Nou Xinès, que ha començat aquest diumenge i que aquest 2016 està simbolitzat pel Mico de Foc.    

La primera acció va tenir lloc el 3 de febrer al Camp Nou, abans del partit de Copa contra el València, amb la fotografia del primer equip blaugrana amb 50 nens de la Fundació Educativa Xinesa (FEX). La Fundació Educativa Xinesa fa més de deu anys que ensenya idioma i cultura xinesos a nens catalans, però, majoritàriament, als nens de les comunitats xineses de Catalunya.

Activitat a través de les xarxes

La relació entre el FC Barcelona i la comunitat xinesa és molt intensa a través dels canals online i de les xarxes socials. Per això, amb motiu de l’arribada de l’Any Nou Xinès, el Club ha preparat diverses accions. Durant la gala que farà la principal cadena televisiva de la Xina (CCTV), que té una audiència mínima de 700 milions d’espectadors, es podrà veure a través de l’aplicació d’Alibaba (gegant de la tecnologia d’aquell país) un espot realitzat per cinc jugadors del primer equip. Aquest vídeo també es podrà veure a partir de diumenge al web del Club (fcbarcelona.cat) i en la seva versió xinesa (fcbarcelona.cn).

El Barça també incentivarà la participació activa dels fans a les xarxes socials. Els seguidors podran obtenir un calendari exclusiu de l’Any Nou Xinès seguint el compte oficial del Barça a WeChat, i també es realitzaran sortejos de dues samarretes especials signades que s’han utilitzat durant el rodatge de l’espot.

La web xinesa és la segona més vista de les deu versions que té el FC Barcelona, i el Club compta amb perfils a Sina Weibo, Tencent Weibo i WeChat, que sumen un total de 9,2 milions de fans. L’any passat, el Barça va ser el club que més va créixer en seguidors xinesos, amb 1,7 milions de nous fans.

Premi blaugrana

El directiu del FC Barcelona Dídac Lee, en una gala que va comptar amb la presència d'uns 800 convidats, comptant empresaris de diferents àmbits i personalitats polítiques, va rebre el premi de l'amistat occident-oriental

Tornar a dalt