fcb.portal.reset.password

El director general d'Invest Hong Kong, Simon Galpin, amb el vicepresident del Club, Javier Faus

En el marc d’una visita que està fent per diverses ciutats d’Àsia, i que inclou Hong Kong, Tòquio, Jakarta i Singapur, Javier Faus va ser dissabte a Hong Kong, on va concedir entrevistes a tres dels diaris més importants de la ciutat: el 'South China Morning Post', 'Singtao' i 'MingPao'. A més, el vicepresident blaugrana es va reunir amb Simon Galpin, director general d'Invest Hong Kong, oficina d'inversió d'aquesta ciutat.

Les tres entrevistes van tenir lloc a l’oficina comercial que el FC Barcelona té a la ciutat, i van ser publicades aquest diumenge. Unes entrevistes que, sens dubte, han donat visibilitat al Club en un territori que es considera estratègic. Durant les trobades amb el mitjans, Faus va tornar a apuntar que la propera gira del primer equip segurament serà per diversos països asiàtics.

El vicepresident econòmic és aquest dilluns a Tòquio, on ha tingut l’oportunitat d’entrevistar-se amb alguns dels mitjans de comunicació referents del Japó. Aquest és el cas del diari econòmic Nikkei i del Yomiuri Shimbun, un dels diaris de més circulació del país.

Després de Tòquio, la següent escala és Jakarta, on Faus té previst arribar aquest dimarts al matí. Finalment, el vicepresident es traslladarà a Singapur, on conclourà aquest viatge. Durant les estades en aquestes ciutats, Faus aprofitarà per establir diferents contactes en l’àmbit econòmic i comercial.

Aquests països formen part d’uns territoris estratègics en els quals el Club compta amb una àmplia base de seguidors. L’oficina del FC Barcelona a Hong Kong facilita l’explotació comercial en aquesta àrea geogràfica amb tant de potencial, i al mateix temps apropa el Club als aficionats. Entre les funcions de l’oficina hi ha la d'incorporar nous patrocinadors, negocis on-line i la gestió de les properes gires de pretemporada. D’aquesta manera, el FC Barcelona se situa al mateix nivell que alguns clubs de la Premier League, que gaudeixen d’una notòria popularitat a l’Àsia.


Tornar a dalt