fcb.portal.reset.password

El president del FC Barcelona Josep Maria Bartomeu, entrevistat per ‘Wall Street Journal’ / FOTO: FCB

La campanya ‘1 in 11’ que es va presentar divendres a Nova York en un acte a la seu d’UNICEF ha tingut una destacada repercussió internacional tant a través de les xarxes socials com dels diferents mitjans de comunicació.

El vídeo de Leo Messi en el que convida als aficionats a participar en el repte dels ‘keep ups’ (tocs de pilota) va tenir 1.964.848 visites a Facebook, a les 36 hores del seu llançament, més de 135.000 likes, 3.000 comentaris i més de 7.000 usuaris van compartir el vídeo. A Twitter, el hashtag ‘1 in 11’ s’ha mencionat 3.000 vegades.

Vídeo de la campanya al descans del FC Barcelona-Atlètic de Madrid

Durant la mitja part de l’enfrontament d’aquesta nit entre el Barça i l’Atlètic de Madrid s’estrenarà el vídeo oficial d’‘1 in 11’, protagonitzat per Leo Messi i Serena Williams, en què els dos esportistes fan una crida per sumar-se a aquest projecte que vol millorar l’accés a l’educació dels infants de Bangla Desh, Indonèsia i el Nepal. Aquest vídeo serà emès també

en exclusiva pel canal Bein Sports durant la mitja part de la retransmissió del partit, i aportarà així una difusió global a la iniciativa.

Aquesta difusió se sumarà a la que ja han realitzat diversos mitjans de comunicació de països d’arreu del món. El diaris britànics ‘Mail on Line’ i ‘Daily Mirror’ informen de la campanya mostrant el vídeo dels reptes de Leo Messi i Serena Williams en el que animen als aficionats a participar-hi.

D’altra banda, el ‘Japan Times’ centra la informació en Takashi Murakami, el reconegut pintor japonès que, a més de dissenyar la imatge oficial de la campanya, ha donat una de les seves obres per recaptar fons pel projecte. Juntament amb Murakami, han contribuït a la campanya una quinzena de reconeguts pintors internacionals entre els que es troben Damien Hirsts, Jeff Koons o Richard Serra. Aquestes obres seran subhastades el proper 12 de febrer per la prestigiosa casa de subhastes Sotheby’s.

El pintor Takashi Murakami, un dels principals col·laboradors de la campanya, s'ha fotografiat amb la samarreta del FC Barcelona amb els seus seguidors:

El diari britànic ‘The Guardian’ centra la seva informació precisament en una d’aquestes obres, concretament la del pintor Hirst, on fa el seu retrat particular de la figura de Leo Messi. Altres mitjans d’arreu del món que s’han fet ressò de la noticia són el diari ‘Gulf Times’ o l’Agència ‘France Press’, ‘lnternational Business Times’ o el ‘Jakarta Post’, entre d’altres.

D’altra banda, el president Josep Maria Bartomeu va aprofitar la seva estància a Nova York per concedir diverses entrevistes amb mitjans internacionals per parlar d’aquest projecte solidari de la Fundació FC Barcelona i sobre l’actualitat esportiva institucional del Club. El president va ser entrevistat per la cadena Univisión Deportes, el canal esportiu global Bein Sports, la cadena ESPN i pel diari ‘Wall Street Journal’, un dels rotatius econòmics més importants del món.

Tornar a dalt