fcb.portal.reset.password

Concurs #CampNouExperience

El concurs de ‘selfies’ del #CampNouExperience ha finalitzat aquest mes de setembre amb unes xifres de participació molt potents. El concurs ha generat gairebé tres milions de ‘m’agrada’ des del seu inici el juliol passat. Concretament hi ha hagut 2,76 milions de ‘likes’ en les més de 8.000 ‘selfies’ compartides durant els tres mesos que ha durat el concurs a Instagram, la xarxa social de fotografies més gran del món.

4.830 persones que han visitat el Tour i el Museu del Club han participat en aquest concurs internacional que ha volgut premiar les fotografies més votades cada mes.


Per acabar el concurs, @pursuit_of_happiness_lmt ha estat la guanyadora del mes de setembre i la seva fotografia ha rebut més de 19.000 ‘m’agrada’. La guanyadora s’ha de posar en contacte amb el Club a través del correu electrònic campnouexperience@gmail.com per rebre la seva samarreta del primer equip, el premi per ser la ‘selfie’ més votada d’agost en el concurs #CampNouExperience. @gossip_barcelona i @RAQUELCULEPIQUE van ser les altres dues guanyadores de les samarretes de juliol i agost, respectivament.

Cargando

#campnouexperience

Ver en Instagram


El concurs de ‘selfies’ del Camp Nou va començar amb la campanya promocional ‘Your best moments to share in Barcelona’, una iniciativa que pretenia potenciar la visita al Camp Nou i al Museu com a espais de visita obligada entre els turistes que arribaven aquest estiu a la ciutat. El concurs ha estat una forma amb què tots els visitants del Camp Nou Experience han pogut compartir la seva experiència amb tot el món a través de les xarxes socials.

Tornar a dalt