fcb.portal.reset.password

Carles Vilarrubí, en el moment del seu parlament al Panoramapunkt de Berlín / GERMÁN PARGA-FCB

Aprofitant la presència a Berlín per la final de la Lliga de Campions, el FC Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme (ACT) han celebrat aquest divendres un acte conjunt per promocionar l’oferta de Catalunya com a destí turístic esportiu i també les possibilitats que ofereix el Club als visitants de la ciutat.

L’acte s’ha celebrat al Panoramapunkt, situat a Postdamer Platz, al centre de la ciutat, i ha estat presidit pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, i el vicepresident de Relacions Institucionals i Internacionals, Carles Vilarubí, amb la participació de la directora del Centre de Promoció Turística de Catalunya a Alemanya, Montserrat Sierra, i del director comercial del Club, Laurent Colette. A l’acte hi han assistit uns 90 operadors turístics i una desena de mitjans de comunicació especialitzats.

L’ACT ha presentat Catalunya com a destí d’esports, i ha donat a conèixer els esdeveniments que són un pol d’atracció turística, com el mateix FC Barcelona, la Fórmula 1, el GP de MotoGP i la Barcelona World Race. El Barça, per la seva banda, ha presentat la seva oferta més enllà del futbol, com el Camp Nou Experience, que cada any visiten més d’1,5 milions de persones, cosa que converteix el Museu del Barça en el més visitat de Catalunya, així com les possibilitats que ofereixen les instal·lacions del Club als organitzadors de congressos i esdeveniments.
Aquest acte s’emmarca dins del conveni de col·laboració que el FC Barcelona i l’ACT van signar al novembre del 2012 per promocionar conjuntament Catalunya com a destinació turística de referència en l’àmbit mundial de la mà del Barça.

Declaracions del vicepresident Carles Vilarrubí:

“El FC Barcelona és un factor molt important per als destins turístics a la nostra ciutat, ja que molts turistes tenen el nostre club com a motiu principal de la seva visita. Estudis recents han demostrat que el Barça genera 1,3 milions de pernoctacions a la ciutat de Barcelona, equivalents al 54% de les que suposa el segment de congressos, reunions i esdeveniments, i mobilitza 2,2 milions d’aficionats i 1,5 milions de visites al Museu del nostre club.”


Tornar a dalt