fcb.portal.reset.password

D'esquerra a dreta: Chandra Tansari, Andy Gusena, Tjandra Lianto, Xavier Asensi, Darius Sinathya i Ules

El FC Barcelona i Advan han fet oficial aquest dimecres l’acord de patrocini pel qual aquesta empresa fabricant de telefonia mòbil i tauletes d’Indonèsia es converteix en patrocinadora regional del Club. La presentació d’aquest acord, que té una durada de dos anys, ha tingut lloc a l’estadi Gelora Bung Karno (Jakarta, Indonèsia) amb la presència de Xavier Asensi, Managing Director d’Àsia Pacífic; del director de màrqueting d’Advan, Mr. Tjandra Lianto; del seu responsable d’estratègia de marca, Andy Gusena, i de Darius Sinathrya, fan d’honor del FC Barcelona a Indonèsia.

Amb aquesta aliança el FC Barcelona continua associant-se amb marques líders en mercats prioritaris, que permeten apropar el Barça als seguidors del territori. Un objectiu que, en el cas d’Àsia, s’ha potenciat a través de la posada en marxa de l’oficina del Club a Hong Kong.

Recordem que Indonèsia és la comunitat amb més seguidors al Facebook oficial del FC Barcelona, amb un total de 7,7 milions de fans. A més, Jakarta és la segona ciutat del món amb més fans del Barça a Facebook, i quatre de les 45 ciutats amb més fans del FC Barcelona en aquesta xarxa social són indonèsies. Pel que fa al compte de Twitter en indonesi del Club, a dia d’avui suma més de 150.000 seguidors, el doble que fa un any. Finalment, el perfil del Barça al canal indonesi a LINE acaba de superar el milió de seguidors.

Advan, empresa de tecnologia i telecomunicacions

Fundada l’any 1998, Advan va començar com a empresa de tecnologia informàtica, tot i que en l’actualitat produeix una àmplia gamma de productes tecnològics, com televisors de plasma, Notebook, PC Tablet, Smartphone i accessoris digitals.

Advan domina el mercat domèstic de les telecomunicacions i té també com a missió la utilització de la tecnologia per educar la nació i participar en la construcció d’una Indonèsia millor.

Declaracions del director de màrqueting d’Advan, Tjandra Lianto, i del seu responsable d’estratègia de marca, Andy Gusena.

Lianto: “Advan forma part del Barça i això és una gran responsabilitat”

“La raó de ser d’aquest acord és que compartim característiques amb l’equip del Barça: força, resistència, velocitat, habilitat i esperit de lluita. El seu és un equip molt fort, i són precisament aquestes virtuts les que fan el Barça capaç de guanyar diverses competicions internacionals. Advan ara forma part d’aquest equip, i això és una gran responsabilitat”.

Gusena: “Tenim una visió de futur similar”

“Tant Advan com el FC Barcelona tenim una visió de futur similar amb l’esperit d’anar sempre cap endavant. Els dos tenim també la finalitat de buscar sempre la victòria i l’èxit”.

Tornar a dalt