fcb.portal.reset.password

Fans xinesos del Barça

El concurs ‘Action Barcelona’, organitzat conjuntament per Catalunya Turisme, Tencent Sport, Qatar Airways i el FC Barcelona, ha finalitzat les dues primeres fases de selecció. Més de 10.000 fans han participat en un procés de selecció de mig centenar de participants. Ara només queden 50 fans xinesos, que a més a més d’enviar les seves fotografies i vídeos més blaugranes, van participar en un joc de preguntes per demostrar els seus coneixements sobre el Barça i Catalunya.

Aquests cinquanta participants ara hauran d’explicar a través d’un vídeo la seva història blaugrana. El Camp Nou esperarà els quatre guanyadors xinesos per al partit contra el Celta de Vigo el proper dia 26 de març. Aquest serà el tercer any consecutiu que se celebra el concurs ‘Action Barcelona’, que avui ja està en marxa. Des del llançament de la tercera temporada, la seva pàgina principal del concurs ha rebut més d’1,5 milions de visites.

Continguts especials

En total, més de 10.000 fans xinesos han participat en la primera fase del concurs a través de la publicació d’un post a Tencent Weibo (xarxa social xinesa en què el Club compta amb 3,1 milions de seguidors) amb hashtag #我 爱巴萨# (I Love Barça). Entre totes les publicacions destaca la foto d'un seguidor que demostra que ha estat culer des de fa 20 anys, quan tan sols era un nen; un poema escrit en xinès titulat ‘Barça, el meu últim Guevara’  i un vídeo que mostra l'habilitat futbolística d'un participant.

Preguntes per arribar a Barcelona

D’entre els 10.000 participants només 50 s’han classificat per a la segona fase. La selecció va consistir en un test de 20 preguntes que requerien un coneixement molt alt sobre diferents aspectes del Club i dels altres 3 organitzadors. Algunes de les preguntes eren: Contra quin equip Kubala va marcar 7 gols, en un mateix partit de la Lliga Espanyola, i va ser el rècord de la competició? Quins jugadors van ser protagonistes de l'espot de la campanya de celebració de l’Any Nou Xinès el 2014? Quins jugadors del FCB van sortir a l'espot publicitari de Qatar Airways?

Aquesta setmana s’ha fet l’anunci dels 20 classificats per a la següent i última fase. Tots ells hauran d’elaborar i lliurar d’aquí a uns dies un vídeo on expliquin les seves històries amb el Club. D’aquesta fase en sortiran tres vencedors, que seran els guanyadors finals del concurs. Els afortunats i el convidat (el primer premiat podrà portar un acompanyant) podran gaudir d’un viatge d’una setmana per tot el territori català, on no només visitaran els típics llocs turístics, sinó que també viuran en primera persona un partit del FC Barcelona i el “Camp Nou Experience”.

Tornar a dalt