Carles Vilarrubí explica el 'més que un club’ al simpòsium internacional ‘Sport, space and city’

Carles Vilarrubí explica el 'més que un club’ al simpòsium internacional ‘Sport, space and city’

El vicepresident ha participat en aquestes jornades en què s’ha analitzat la incidència de l’esport dins la imatge internacional d’una ciutat

El vicepresident de l’Àrea Institucional, Carles Vilarrubí, ha participat aquest divendres en la sessió ‘Barça, more than a club’, emmarcada dins el simpòsium internacional ‘Sport, space and city’, organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Durant dos dies la UAB ha acollit aquesta reunió d’experts, amb acadèmics i professionals, que han analitzat com l’esport pot contribuir a donar forma a la imatge internacional d’una ciutat. Carles Vilarrubí ha estat l’encarregat d’explicar el model del FC Barcelona i la seva influència a Barcelona i Catalunya, però també a la resta del món. El Barça ha arribat a aquesta globalització gràcies a diversos motius, però Vilarrubí en destaca dos: l’èxit esportiu i l’estratègia a les xarxes socials. “La globalització dels nostres colors i l’interès pel nostre club és extraordinari”, ha explicat a Barça TV. “Tenim una clara estratègia molt ben definida dins les xarxes socials. Anem un pas endavant en aquest camp respecte dels nostres rivals”.

“El FC Barcelona, a més de ser un fenomen esportiu, també ha reflectit un fenomen social, cultural i polític”, ha comentat Vilarrubí. I ha recorregut a les paraules de l’expresident Suñol amb què va definir el Barça com “esport i ciutadania”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut