fcb.portal.reset.password

El FC Barcelona i Stanley Black & Decker han segellat l'acord / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

El FC Barcelona ha arribat a un acord amb Stanley Black & Decker pel qual aquest proveïdor global d’eines es converteix en patrocinador oficial del Club. L’acord es plasmarà a través de les eines elèctriques, manuals i de seguretat de les marques del grup, com són STANLEY, BLACK+DECKER, DEWALT i FACOM. Aquesta col·laboració, que té vigència fins al juny del 2017, amb possibilitat d’ampliació a una temporada més, suposa una aliança estratègica amb l’objectiu de crear sinergies entre les dues marques en l’àmbit mundial.

D’aquesta manera, Stanley Black & Decker, en la seva categoria de patrocinador oficial del Club, adquireix drets d’associació d’imatge i de màrqueting digital; drets de patrocini a les gires i als partits amistosos; així com drets d’hospitality al Camp Nou.

L’acord permetrà a ambdues entitats treballar conjuntament en campanyes promocionals com ‘Striker Challenge’, que, a través de la compra de productes del grup, posarà a l’abast dels consumidors diferents activitats relacionades amb el FC Barcelona (www.stanleytools.eu/striker-challenge).

Amb aquesta aliança, el FC Barcelona es referma en la seva aposta per marques líders i ambicioses, amb una vocació global i amb valors comuns, com ara la passió per la innovació. Stanley Black & Decker, per la seva part, tindrà una forta presència als diferents canals de distribució del Club.

Stanley Black & Decker, proveïdor d’eines global

Stanley Black & Decker, amb seu a Connecticut (EUA), és un proveïdor global d'eines manuals, eines elèctriques i accessoris, sistemes de fixació d'enginyeria, d’emmagatzematge, així com de solucions per a la seguretat electrònica, connexió mecànica, salut, infraestructura, entre d’altres. Des del 1843, amb la seva dedicació a l'excel·lència en els productes, les persones i les pràctiques, la companyia està compromesa amb les polítiques de negoci sostenibles i iniciatives que redueixin el seu impacte en el medi ambient i millorin la vida dels seus clients i les seves comunitats.

Declaracions del vicepresident tercer de l’Àrea Institucional i Internacional del FC Barcelona, Carles Vilarrubí, del vicepresident de Gestió de Marca i Llicències de Stanley Black & Decker, Scott Bannell, i del director de Disseny de Marca i Patrocinis del grup, Earle Smola:

Vilarrubí: “Una aliança que uneix dues entitats de prestigi”

“Pel FC Barcelona és una satisfacció poder unir el seu nom al d’una marca líder i global en el sector de les eines i la seguretat electrònica com la de Stanley Black & Decker. La nostra és una aliança estratègica que va més enllà del patrocini tradicional, perquè uneix dues entitats de gran prestigi internacional, que estan molt presents en la vida diària de moltes llars d’arreu del món, per assolir els objectius comuns i crear sinergies molt profitoses. Els aficionats del Barça i els clients de Stanley Black & Decker seran els principals beneficiaris d’aquesta associació”.

Bannell: “L’associació amb el FC Barcelona, un escenari perfecte”

“Aquesta associació amb el FC Barcelona demostra la nostra inversió i compromís amb el món del futbol. Ofereix l'escenari perfecte per ressaltar Stanley Black & Decker de la cartera de marques i col·laborar amb els nostres clients lliurant contingut emocionant i promocions a tots els mercats mundials”.

Smola: “Un acord que augmentarà l’exposició de marca global”

"Amb l’objectiu de maximitzar la nova associació entre els seguidors del Barça, així com dels nostres propis clients arreu del món, crearem una sèrie de promocions altament participatives de màrqueting tant a través de mitjans tradicionals com on-line. Juntament amb promocions exclusives a les botigues i esdeveniments únics en directe, aquest acord augmentarà l'exposició de marca global per a les nostres audiències clau”.

Tornar a dalt