fcb.portal.reset.password

Xia Miao, Shang Yan i Xie Bin, guanyadors del primer concurs de Catalunya Turisme

Segona edició del concurs de Catalunya Turisme a la Xina

[[DES_1]]

Xia Miao, Shang Yan i Xie Bin van ser els primers concursants xinesos a venir. Un any després, el FC Barcelona torna a donar la benvinguda a un grup de convidats xinesos, gràcies al concurs que Catalunya Turisme ha organitzat conjuntament amb l’empresa de tecnologia xinesa Tencent i el Club. En aquesta ocasió són quatre els fans barcelonistes de la Xina que arriben aquest divendres des de Pequín per fer realitat el seu somni.

Chen Feng, Ma Tingxiao, Li Peihuan i Wang Jun són dos nois i dues noies, guanyadors del concurs d’enguany, que han demostrat sobradament el seu barcelonisme. Entre els concursants destaca Ma Tingxiao, un jove de 14 anys que ve acompanyat de la seva mare per al viatge en què recorreran Catalunya durant els propers sis dies. Figueres, Girona, la Costa Brava, el Penedès i Barcelona són els principals llocs d’un viatge que és un premi als finalistes d’un concurs en què milers de fans xinesos han mostrat els seus colors blaugrana.

Com en la primera edició, el FC Barcelona col·labora en la difusió internacional de Catalunya a la Xina i obre les seves portes per a aquests quatre especials convidats, que aquest diumenge, a més de fer la ruta catalana, assistiran al partit contra el Valladolid i podran gaudir de la celebració de campions de Lliga 2012/2013.

D’aquesta manera, els fans barcelonistes de la Xina podran viure ‘in situ’ el barcelonisme que es respira al Camp Nou. A més, la comitiva xinesa gaudirà dimecres d’una visita guiada per les instal•lacions blaugrana i podran realitzar el Camp Nou Experience, en què visitaran els principals punts de l’Estadi, com els vestidors, la Sala de Premsa i, és clar, la gespa de l’Estadi.

Estratègia de Club a la Xina

El Club en els darrers mesos ha reforçat la seva estratègia a la Xina, un territori clau en l’expansió del sentiment barcelonista. El Barça, a partir de l’aliança tecnològica amb Tencent, ha potenciat les seves comunicacions en xinès gràcies a la pàgina oficial www.fcbarcelona.cn, una web que representa gairebé el 30% del tràfic global de tota la plataforma web del Club i que lidera els continguts internacionals de l’Entitat. A més a més, en l’àmbit de les xarxes socials, el Club té més de dos milions de seguidors a Tencent Weibo. La darrera temporada el Club ha potenciat nombroses iniciatives per acostar els fans xinesos al Barça, i ha organitzat activitats pròpies amb els jugadors del primer equip per celebrar les principals festivitats xineses, com l’Any Nou o el Festival de Tardor.

Tornar a dalt