fcb.portal.reset.password

Els nous terminals d'autovenda de localitats, ubicats davant de la pista de gel / FOTO: ÀLEX CAPRRÓS _FCB

El FC Barcelona ha instal·lat aquesta setmana 10 nous terminals d’autovenda d’entrades per al Camp Nou Experience, ubicats a la zona del Boulevard, davant de la Pista de Gel. Es tracta de 10 equips amb pantalla tàctil, teclat per inserir el pin de la targeta bancària i la impressora per treure directament la localitat i poder accedir directament al Museu.

En aquests terminals es poden adquirir les entrades de les categories adult i infantil, que són les més demandades. Paral·lelament, es mantenen obertes les Taquilles del Palau Blaugrana, on a banda de les entrades del Camp Nou Experience, també es venen localitats per als partits de futbol i de les seccions professionals.

Evitar les cues

Amb aquests nous terminals de venda, es vol evitar les cues que es generen puntualment en èpoques de màxima afluència. Com és habitual, els mesos d’estiu són els més intensos al Camp Nou Experience. De fet, durant el mes de juliol del 2011 es va assolir la xifra més elevada, amb 271.992 persones. I, per damunt de la resta de dies, cal destacar el 14 de juliol, amb 13.659 visitants. És el dia que més persones han visitat les instal·lacions del Club en una sola jornada.

Cal recordar que el Museu del Barça, amb 1.626.990 visitants, va ser el més visitat de Catalunya durant el 2011, per davant del Museu Picasso de Barcelona i del Teatre-Museu Dalí de Figueres.

Tornar a dalt