El FC Barcelona i Beko, guanyadors del Football Business Awards amb “Eat Like a Pro”

El FC Barcelona i Beko, guanyadors del Football Business Awards amb “Eat Like a Pro”

A la gala celebrada a Londres, el Barça s'ha endut el primer premi en la categoria "Millor activació de marca involucrant a un club"

Beko, patrocinador principal del FC Barcelona, ha estat guardonat en la gala Football Business Awards 2018, celebrada ahir a la nit a Londres, amb el primer premi en la categoria “Millor activació de marca involucrant a un club” gràcies a la campanya “Eat Like a Pro”, amb la qual s'ajuda a combatre la creixent obesitat infantil a nivell mundial. A més, el FC Barcelona i Beko també estaven nominats en una segona categoria, la de “Patrocini de l'any”, en la qual han aconseguit la segona plaça.

La iniciativa de “Eat Like a Pro” per part de Beko vol ajudar a fomentar l'alimentació sana entre nens i nenes, imitant la dieta i l'estil de vida saludable dels seus herois futbolístics. El seu objectiu és el de prevenir l'obesitat infantil, inculcant a pares i fills la importància de portar una alimentació saludable i de la nutrició, ensenyant com mengen els seus herois per rendir al màxim.

El FC Barcelona i la Barça Foundation es van bolcar al costat de la marca d'electrodomèstics capdavantera a Europa per recaptar fons per a UNICEF, concretament un milió d'euros. Aquesta acció es va dur a terme durant el Clàssic davant el Reial Madrid celebrat el passat mes de maig, on el primer equip va portar el logotip de “Eat Like a Pro” en la màniga de la samarreta del partit i també en l'esquena de la samarreta que van vestir durant els dies previs al xoc en les sessions d'entrenament. Gràcies a aquesta iniciativa, la campanya va aconseguir una gran visibilitat a nivell mundial.

Força Barça
Força Barça
Tanca l'article