Premi al FC Barcelona per la seva petjada social arreu del món

Premi al FC Barcelona per la seva petjada social arreu del món

Josep M. Bartomeu recull el guardó a la gala dels Golden World Awards, impulsada per l’Associació Internacional de Relacions Públiques (IPRA)

El desenvolupament de la marca social del FC Barcelona i la seva repercussió global han estat objecte d’una nova distinció internacional. En aquest cas per part de l’Associació Internacional de Relacions Públiques (IPRA), una entitat britànica amb més de seixanta anys de trajectòria que treballa pel foment de les relacions institucionals de qualitat.

A la gala dels premis anuals de l’entitat, els Golden World Awards, celebrada a Barcelona divendres passat, l’IPRA va distingir el FC Barcelona amb el Premi del President, guardó especial entregat per Bart de Vries, màxim responsable institucional de l’organització. El president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, va ser l’encarregat de recollir un guardó que, a més de la petjada social del Barça, també reconeix els seus valors i la seva complicitat amb els seus seguidors.

Durant la gala es van entregar una trentena de premis en diferents categories a diverses entitats i iniciatives empresarials. Un d’aquests guardons, el de la categoria esportiva, va ser lliurat pel directiu del FC Barcelona, Jordi Moix, a la iniciativa europea Go Run For Run, que encoratja els infants a realitzar activitat física.

Els Golden World Awards organitzats per l’IPRA es van crear el 1990 i cada any s’entreguen a una ciutat europea diferent. Es tracta d’uns dels premis en relacions públiques més importants del món i reconeixen l’excel·lència de les empreses i organitzacions en àmbits com la comunicació, el màrqueting i la responsabilitat social corporativa. La gala d’enguany va comptar amb 180 assistents de cinquanta nacionalitats dels cinc continents.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut