Safeguard, nou patrocinador regional del FC Barcelona

Safeguard, nou patrocinador regional del FC Barcelona

El gel de dutxa de Procter & Gamble es converteix en el gel oficial del Club a la Xina, Hong Kong, Macau i Taiwan fins al 2019

El FC Barcelona i Safeguard, del grup Procter & Gamble, van anunciar un nou acord estratègic segons el qual aquesta empresa d’higiene personal es converteix en patrocinador regional del Club fins al 2019. L’esdeveniment va comptar amb la presència del vicepresident de l’àrea de cosmètica a la Xina, Hong Kong, Macau i Taiwan de Procter & Gamble, Freddy Bharucha i de l’exjugador blaugrana Rivaldo. Durant l’acte, el jugador va disputar diversos de partits de futbol 5 amb nens per celebrar l’aliança.

Amb aquest acord, Safeguard es converteix en el gel de dutxa oficial del Club a la Xina i els territoris de Hong Kong, Macau i Taiwan, durant les dues properes temporades. D’aquesta manera, el FC Barcelona i Safeguard no només busquen expandir les seves marques sinó també contribuir a la millora de la qualitat de vida a la Xina a través de l’higiene personal i de l’esport. A més, el conveni amb aquesta empresa, del grup Procter & Gamble, reforça l’aliança que ja mantenen el Club i la multinacional, a través d’acords de patrocini amb les seves filials Gillette i Head & Shoulders.

Sobre Safeguard

Fundada el 1963 conjutament amb la Global Public Private Partnership for Handwashing (associació mundial entre els sectors públic i privat per promoure la higiene personal), Safeguard va llançar als Estats Units la seva primera línia de productes de pastilles de sabó. Actualment, l’empresa ofereix una àmplia gamma de productes, des de gel corporal fins a sabó líquid per a mans a més de 15 països a l’Àsia, Europa, Àfrica i Llatinoamèrica.

Declaracions del vicepresident de Màrqueting i Comunicació, Manel Arroyo:

“Estem molt satisfets de donar la benvinguda a Safeguard, de Procter & Gamble, al FC Barcelona, amb qui ja mantenim altres vincles estratègics. A través d’aquest acord de patrocini, estic segur que podrem sumar sinergies per augmentar encara més la popularitat del Barça a la Xina, un terroritori estratègic per al Club. Amb el llançament d’aquesta col·laboració, el Barça podrà connectar de manera més estreta amb els aficionats xinesos del Club i amb els amants del futbol en general a la Xina”.

Declaracions del vicepresident de cures i bellesa a la Xina, Hong Kong, Macau i Taiwan de P&G, Freddy Bharucha:

“El FC Barcelona i Safeguard animen tothom a la Xina a gaudir de l’esforç i a no tenir por dels nous reptes a través del treball en equip i la feina ben feta”.

Força Barça
Força Barça
Tanca l'article