Kounde supera Abidal com a francès amb més partits amb el FC Barcelona
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Ara sí. Amb 194 partits, Jules Kounde ja és el futbolista francès amb més xocs de la història del FC Barcelona. El defensa culer ha assolit aquesta fita en el xoc de Lliga entre el conjunt barcelonista i el Getafe, corresponent a la 8a jornada de la competició domèstica, disputat a l'Spotify Camp Nou. I ho ha fet, a més, amb gol, el que era el 3-0 del partit, i amb 90 minuts de joc.
Cinquena temporada com a culer
Kounde va aterrar a Can Barça l’estiu del 2022, procedent del Sevilla. Des de llavors, ha jugat 131 partits a la Lliga, 18 a la Copa del Rei, 8 a la Supercopa d’Espanya, 35 a la UEFA Champions League i 2 a l’Europa League.
En aquesta quantitat de xocs, el francès, que ha jugat tant de lateral dret com de central, i amb aquest últim ha anotat 11 gols i repartit 22 assistències. Destaca, sobretot, la diana que va anotar a la final de la Copa del Rei 2024/25, la qual va donar el títol al Barça a la pròrroga davant el Reial Madrid.
Set títols
El jugador de 27 anys ha guanyat un total de set títols amb el Barça: tres Lligues (2022/23, 2024/25 i 2025/26), tres Supercopes d’Espanya (2022/23, 2024/25 i 2025/26) i una Copa del Rei (2024/25). Per molts més partits, Jules!
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç