El jove jugador de la Barça Academy de la República Dominicana, Daniel González, va jugar amb la selecció sub-14 de la República Dominicana en un dels tornejos juvenils de futbol més importants del Carib, ajudant la selecció a acabar entre els quatre primers equips de la Categoria 1.

El torneig, organitzat per la Unió de Futbol del Carib (CFU), va reunir futbolistes sub-14 de diversos països i territoris del Carib i es va celebrar a l'agost a Punta Cana, amb partits disputats al camp de Los Establos a Cap Cana. La competició representa la primera experiència internacional a nivell de selecció nacional per a molts d'aquests joves jugadors i forma part del seu desenvolupament dins de les estructures nacionals del futbol.

Daniel González, un jugador clau per a la selecció nacional

Per a Daniel González, un jugador de la Barça Academy a la República Dominicana, aquesta convocatòria va suposar una oportunitat per representar el seu país en una competició internacional i continuar progressant en el seu desenvolupament. El jugador del Barça va fer una actuació destacada durant el torneig, marcant un doblet en la victòria per 3-2 contra Barbados, a més d'assistir en un dels partits decisius de la fase de grups. Al final de la competició, havia marcat dos gols i va ser un dels jugadors més destacats de la selecció dominicana.

El camí de la República Dominicana

La República Dominicana va competir a la Categoria I, la màxima categoria de la competició, com a part del Grup A juntament amb Martinica, Barbados i Bermudes, on va derrotar Martinica per 5-0, va vèncer Barbados per 3-2 i va empatar a 0-0 amb Bermudes. Aquests resultats van permetre a l'equip dominicà acabar primer del seu grup amb 7 punts i classificar-se per a les semifinals del torneig.

Finalment, la República Dominicana va perdre a les semifinals contra Haití, acabant la seva campanya entre els quatre primers equips de la Categoria I, en una competició amb 12 equips del més alt nivell.

Força Barça label.aria.forcabarca
Força Barça
label.aria.fire