El Barça Atlètic torna a la feina
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Barça Atlètic de futbol sala ja està en marxa. L’equip blaugrana ha tornat aquest dilluns a la tarda als entrenaments per començar a preparar una nova temporada a Segona, amb la il·lusió renovada i diversos canvis respecte del curs passat.
Una de les principals novetats es troba a la banqueta, on el filial inicia una nova etapa sota la direcció de Juan Carlos López i Ferran Plana.
Juan Carlos López, a l'esquerra de la imatge, i Ferran Plana, a la dreta.
Juan Carlos López, fins ara entrenador del Juvenil, assumeix el repte de dirigir el Barça Atlètic, mentre que Ferran Plana s’incorpora al cos tècnic com a segon entrenador procedent del Còrdova. Tots dos formen el nou tàndem que encapçala el projecte del filial blaugrana.
El cos tècnic de la temporada 2026/27
Abans de començar la sessió, la plantilla al complet ha estat rebuda pel mànager de la secció, Jordi Torres, així com pel coordinador del futbol sala base, Ari Santos, i pel nou Coordinador de Rendiment, Sergio Lozano.
A més, s'ha presentat el nou cos tècnic de l'equip. El formen, a banda de Juan Carlos López i Ferran Plana, el preparador físic Jordi Dalmau, el doctor Diego Lourido i el fisioterapeuta Marc Sánchez.
D'esquerra a dreta: Marc Sánchez, Jordi Dalmau, Juan Carlos López, Ferran Plana i Diego Lourido.
Amb les presentacions ja fetes, l’equip s’ha posat a treballar i ha completat el primer entrenament de la pretemporada. Una primera sessió que dona el tret de sortida a la preparació d’un curs en què el Barça Atlètic tornarà a competir a Segona, amb l’objectiu de mantenir la categoria, continuar creixent i formant jugadors per al primer equip.
Tres cares noves a la plantilla
El filial afronta, així, les primeres setmanes de treball amb un projecte renovat, un nou cos tècnic i tres cares noves a la plantilla.
Es tracta de Pablo Gutiérrez 'Guti', que arriba procedent del Heredia 21 Málaga Ciudad Redonda FS, de Miquel González, que les dues darreres temporades va jugar a la Roma, i d'Akim Rafols, que torna al Barça vuit anys després. La temporada passada va jugar al Sala 5 Martorell.
D'esquerra a dreta: Pablo Gutiérrez, Akim Rafols i Miquel González.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç