El Barça de futbol sala continua preparant l’inici de la temporada 2026/27. Després de l’estada de cinc dies a Encamp, on l’equip va poder treballar envoltat de natura, aquesta setmana els entrenaments s’han traslladat a Barcelona, alternant les sessions entre la Ciutat Esportiva Joan Gamper i el Palau Blaugrana.

A les portes dels primers amistosos de preparació, la plantilla ha decidit mantenir el mateix grup de capitans de la temporada passada. Dídac Plana continuarà sent el primer capità, Adolfo Fernández el segon i Matheus Fernandes el tercer.

Els tres jugadors assumiran, un curs més, la responsabilitat de liderar l’equip tant dins com fora de la pista en una temporada exigent, en què el Barça optarà a cinc títols: Copa Catalunya, Supercopa d'Espanya, Copa d'Espanya, Champions i Lliga.

El primer repte arribarà els dies 28 i 29 d’agost, amb la disputa de la Copa Catalunya a Santa Coloma de Gramenet. Posteriorment, el 5 i 6 de setembre, els blaugrana buscaran aixecar la Supercopa d’Espanya al Palau Blaugrana.

Força Barça label.aria.forcabarca
Força Barça
label.aria.fire