Javi Rodríguez: "Si guanyem els partits de casa, serem campions"
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
La final de la Lliga futbol sala ja és aquí. El Barça arrenca aquest dimarts al Palau Blaugrana la sèrie definitiva pel títol contra ElPozo Murcia amb l'objectiu de culminar una temporada que ja ha deixat motius per a l'optimisme. En la prèvia del primer partit, Javi Rodríguez, Dídac Plana i Pito han transmès confiança, ambició i prudència davant una eliminatòria al millor de cinc partits.
Javi Rodríguez demana un Palau de les grans nits
L'entrenador blaugrana ha volgut començar la seva compareixença felicitant l'handbol: "Vaig tenir la sort, com a jugador, d’aixecar la primera Copa d’Europa de futbol sala. Si el Barça és el millor club del món és perquè tots els equips professionals ho donem tot per aquest escut. No hi ha cap altre club que s’acosti al que representa el Barça."
Ja entrant en matèria sobre la final, Javi Rodríguez ha recordat que els antecedents no serveixen de res quan hi ha un títol en joc: "En una final pot passar de tot. Haurem de fer un partit molt seriós i estar concentrats des del primer minut." El tècnic també ha valorat positivament l'estat físic de l'equip malgrat el desgast acumulat: "Hi ha jugadors tocats i cansats, però què hi ha millor que jugar una final de Lliga? En aquests partits tot pesa una mica menys."
A més, ha reivindicat el factor pista aconseguit durant la fase regular: "Si durant tot l'any hem treballat per acabar primers és precisament per aprofitar el factor pista. Si guanyem els partits de casa, serem campions. Espero un Palau de les grans nits." Tot i que el Barça arriba com a primer classificat, Javi Rodríguez ha fugit de l'etiqueta de favorit. "Ser favorit no vol dir ser campió. En una final tot està al 50%. El factor pista et dona un plus, però si no estàs bé el favoritisme desapareix en dos minuts."
Dídac Plana: "Volem posar la cirereta a una gran temporada"
El porter blaugrana considera que l'equip arriba en un gran moment després d'haver complert un dels objectius principals del curs: tornar a classificar-se per a Europa: "Està sent un gran any i tots volem posar-hi la cirereta amb el títol de Lliga. L'equip té ganes de continuar fent el que està fent, amb identitat i alegria. El club ens demana estar a Europa i no ho havíem aconseguit les dues últimes temporades. L'any passat ens vam quedar a les portes i aquest any ho hem aconseguit."
Dídac també ha insistit en la importància de centrar-se exclusivament en el primer duel de la sèrie: "Ens hem de centrar en el partit de demà. És una final al millor de cinc partits i el guió pot canviar en qualsevol moment. Hem d'intentar minimitzar les virtuts d'ElPozo i fer-nos molt forts a casa."
Pito: "Vivim per aquests partits"
Per la seva banda, Pito ha remarcat que l'únic objectiu és aixecar el títol, independentment dels partits que siguin necessaris. "Sabem la dificultat que té aquesta final. És igual si guanyem en tres, quatre o cinc partits; l'important és guanyar. Estic convençut que l'equip està bé i que podem aconseguir el títol."
El brasiler també ha destacat que les finals són els partits que tots els jugadors volen disputar: "Tots vivim per a aquests partits. Esperem fer una gran final i que el títol caigui del nostre costat."
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç