Els compromisos dels internacionals del Barça
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Arriba una nova aturada de seleccions i una nova convocatoria massiva de futbolistes del Barça. Fins a 15 jugadors blaugranes han estat citats per guiar als seus països cap al Mundial 2026 i disputar altres amistosos preparatoris per aquesta cita. Es tracta de Joan García, Pau Cubarsí, Pedri, Dani Olmo, Fermín, Lamine Yamal, Ferran Torres, Marcus Rashford, Raphinha, Joao Cancelo, Roony Bardghji, Robert Lewandowski, Ronald Araujo, Marc Bernal i Xavi Espart.
Roony i Lewy, objectiu Mundial
Roony Bardghji i Robert Lewandowski son els dos blaugranes que encara no tenen la classificació per al Mundial assegurada. Tots dos volen conduir a Suècia i Polònia, respectivament, cap a la cita d’aquest estiu. Bardghji disputarà les semifinals de la repesca contra Ucraïna (26 de març, a l’Estadi Ciutat de València) i Lewandowski ho farà contra Albània (26 de març, a Varsòvia).
Si ambdós futbolistes aconsegueixen accedir a la final, es disputarien entre ells una plaça a la cita mundialista el pròxim dimarts 31.
Altres compromisos internacionals
A banda de les eliminatòries de la repesca, la resta de jugadors culers aniran amb les seves seleccions per disputar amistosos preparatoris. És el cas de Joan García, Pau Cubarsí, Pedri, Dani Olmo, Fermín, Lamine Yamal, Ferran Torres, que podrien acumular minuts davant Sèrbia (27 de març a l’Estadi de la Ceràmica) i Egipte (31 de març al RCDE Staduim). En el cas del porter, seria el seu debut amb la selecció espanyola absoluta.
Marcus Rashford i Araujo es veuran les cares amb Anglaterra i Uruguai (27 de març a Wembley). Després, els anglesos jugaran contra el Japó (31 de març a Wembley) i els uruguaians ho faran contra Argèlia (31 de març a Torí).
La Brasil de Raphinha es mesurarà contra França (26 de març a Massachusetts) i contra Croàcia (1 d’abril a Orlando). Cancelo també ha estat cridat per representar a Portugal en els amistosos contra Mèxic (29 de març a l’Estadi Azteca) i Estats Units (1 d’abril a Atlanta).
Dos culers a les categories inferiors
Els joves talents del Barça també han despertat l’interès dels seleccionadors de categories inferiors. És el cas de Marc Bernal i Xavi Espart, que han estat convocats per la selecció espanyola sub-21 i sub-19, respectivament.
Bernal ha estat citat per David Gordo per disputar els partits classificatoris de l’Europeu sub-21 davant Xipre (27 de març a Làrnaca) i contra Kosovo (31 de març a Alcalá de Henares).
Per la seva banda, Xavi Espart es posarà sota les ordres de Paco Gallardo pels compromisos classificatoris per l’Europeu sub-19 davant Eslovènia (25 de març), Finlàndia (28 de març) i Països Baixos (31 de març), tots a Benidorm.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç