El primer equip femení començarà la segona volta de la lliga aquest diumenge a Múrcia recuperant jugadores importants. Així, Patri Guijarro, ha rebut l’alta mèdica després de recuperar-se de la fractura d’estrès a l’os escafoide del peu dret que es va fer a mitjans d’octubre. La tornada d’una de les capitanes de l’equip és fonamental per encarar amb més garanties les properes setmanes plenes de reptes esportius amb la Supercopa i els quarts de final de la Copa de la Reina a l’horitzó. 

Així mateix, Pere Romeu recupera també a Graham després de superar unes molèsties musculars a la cama esquerra. 

Vint convocades 

Les blaugranes viatgen aquest dissabte per enfrontar-se a l’Alhama CF diumenge (12.00 hores / Gol Play, DAZN, 3Cat i TEN)  a l’estadi Francisco Artés Carrasco amb una convocatòria de vint jugadores: Gemma, Paredes, María León, Sydney, Paralluelo, Marta, Pina, Graham, Alexia, Patri, Cata Coll, C. Serrajordi, Pajor, Kika, Vicky, O. Batlle, Aïcha, Brugts, Fenger i Carla Julià 

L’equip de Pere Romeu vol seguir amb la ratxa de victòries a la lliga on només ha perdut un partit de setze disputats i on treu 10 punts al R. Madrid, segon classificat. A la primera volta les blaugranes es van imposar per 8 gols a 0 a la primera jornada de lliga. Per la seva banda, l’equip murcià és 14è amb 9 punts i a 3 per sobre del descens.

Onze de garanties

Pere Romeu ha analitzat el moment de l’equip i el partit d’aquest diumenge davant les murcianes. “És un equip que els hi vam fer força mal tant per fora com  en accions de profunditat perquè és un equip que no vol jugar amb una línia defensiva del tot a baix. Se senten còmodes i agressives saltant endavant. Intentarem fer un partit de tenir molta possessió, de tenir molt joc de costat que amb les basculacions els hi costi arribar i intentar fer mal en aquestes situacions”, ha explicat.

“Demà traurem un onze de garanties que ens encaixi a nivell de rotació i preparació de la Supercopa. Totes les jugadores estan a un gran nivell, estan molt fines i precises així que tindrem un onze que sigui qui sigui hi confio que faran molt bé les coses”, ha comentat el tècnic català. 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca